این اسکیت‌باز حرفه‌ای پا ندارد

ایتالو وقتی ۱۱ ساله بود با دوستانش به سفر کمپینگ رفته بود و تصادفش با قطار در این سفر زندگی او را برای همیشه تغییر داد یا به گفته خودش بهتر کرد. او زیر چرخ‌های قطار گیر کرد و قطار ۱۰۰ متر او را کشید. همان طور که خودش می‌گوید: «رهبر گروه مرا دید و شروع به دویدن به سمت من کرد. وقتی دستم را گرفت با همه توانش مرا کشید اما چرخ روی پای من بود. بنابراین او بیشتر کشید. همانجا بود که قطار پای مرا قطع کرد. او مرا روی نیمکت گذاشت. می‌توانستم ببینم او گریه می‌کند اما نمی‌فهمیدم چرا. من متوجه نشده بودم که پاهایم را از دست داده‌ام.»
ایتالو را به سرعت به بیمارستان بردند اما برای نجات پاهایش دیر بود. بعد از گذشت یک ماه در بیمارستان، ایتالو مرخص و به او یک ویلچر داده شد و انتظار برای بازگشت او به حالت عادی آغاز شد. ایتالو می‌گوید: «من احساس می‌کردم زندگی‌ام محدود شده است. من بسیار چابک و چالاک بودم و در آن لحظه هیچ آگاهی در مورد دسترسی‌هایم نداشتم. اکنون همه جا رمپ است اما در آن زمان نبود. من دوست داشتم مستقل باشم و نمی‌خواستم به دیگران متکی باشم.»
بعد از دیدن یک برنامه در مورد اسکیت‌باز معلول Og de Souza، ایتالو تصمیم گرفت اسکیت را امتحان کند. بنابراین اسکیت پسرعمویش را قرض گرفت و به محض اینکه روی آن نشست و توانست حرکت کند احساس آزادی Freedom کرد. از آن زمان او فقط از اسکیت بورد استفاده می‌کند. او هیچ برنامه‌ای نداشت  و فقط می‌خواست کاری که خوشحالش می‌کند انجام دهد و آن اسکیت بود. او همه حرکات را خودش آموخت و بعد درها به رویش باز شدند. او پس از اینحادثه Incident زندگی را طور دیگری دید. استعداد او نگاه اسپانسرها را به سویش جلب کرد و طولی نکشید که برای شرکت در مسابقات و تبلیغ برندهای تجاری در رویدادهای مهم به او پول پرداخت می‌شد.
هرچند او هرگز این ورزش Sport را متوقف نکرده اما عوارض آن شروع شده است. وقتی یک فرد معمولی از زمین می‌پرد ضربه آن با انعطاف زانوها جذب می‌شود اما در مورد ایتالو این ضربه به دنده‌هایش وارد می‌شود اما باوجود درد زیادی که تحمل می‌کند همیشه فردی مثبت و شاد است.

1238757_478

1238759_296

1238762_469

 

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

علی دایی داغدار شد

درخواست دادستان تهران برای قطع دست مربی کشتی

دوستم در مورد زن صیغه ای من حرف های کثیف زد و من ... / اعظم معشوقه دوران نوجوانی ام بود و ...

نقشه شوم مادر و دختر برای عروس کرمانی شان / راز 21 ساله لو رفت!

فیلم برداری زن محجبه ازاقدام بی شرمانه به وی در یک سوپرمارکت آمریکایی+فیلم

ناموسم در خانه تنهاست رفت و آمد مجردی را بس کن! / او راست می گفت ولی نمی دانست من و آرش ...

راز قتل زنان جوان مو مشکی توسط مرد عاشق پیشه+ عکس

قاتل دختر زیبای مشهد ادعای جدید کرد+عکس متهم در محل قتل

راز جسد نیمه متلاشی شده یک دختر در کمد اتاق پسر جوان

پیشنهاد شرم آور یک زندانی به سرباز زندان +عکس

خانه مجردی این زن شمالی پاتوق تبهکاران آبادانی شده بود

رفتم اتاق هتل را تمیز کنم که مرد مسافر پیشنهاد بیشرمانه ای داد پذیرفتم اما.....+ عکس

 

 

کدخبر: 263708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟