با کیک خوردن شخصیت افراد را بهتر بشناسید

پیرو همین مقوله، در این مطلب نیز نوعی شخصیت شناسی از روی نوع کیک مورد علاقه افراد و نحوه صرف آن را برایتان انتخاب کرده ایم که شاید برایتان جالب باشد.
افرادی که کیک موردعلاقه شما را سفارش می دهند

1-w900

آن ها بهترین دوست برای شما به شمار می روند. شاید کیک مورد علاقه شما، مثلا کیک خامه ای با توت فرنگی باشد که هر کسی آن را دوست ندارد، اما دوست قدیمی شما، در کافه آن را سفارش می دهد تا رفاقت خود را هر چه بیشتر به شما ثابت نماید. می توانید روی دوستی آن ها همیشه حساب کنید.

کیک خود را با بستنی میل می کنند

2-w900

این افراد به مفهوم واقعی خوشگذران هستند و به خوبی می دانند که چگونه از تمامی وقت خود به بهترین شکل بهره بگیرند.

مقدار بسیار کمی از هر چیزی می خورند
3-w900

افرادی که ترجیح می دهند یک تکه کوچک از کیک های گوناگون را به جای یک اسلایس کامل از یک کیک میل کنند، از منظر تعهد و خوش قولی در دایره تردید قرار دارند. آن ها همیشه چشم انتظار گزینه های بهتر هستند و اگر کیک خوشمزه تری در منو مشاهده کنند، به سراغ آن خواهند رفت. این طرز فکر ممکن است به زندگی عادی و ارتباطات دوستانه آن ها نیز سرایت کرده باشد.

کیک خود را پیش از صرف شام میل می کنند
4-w900

این افراد تا حدی عجول و کم صبر هستند. همچنین طرز فکرشان این است که «امروز را خوش باش». آن ها از لحظه های خود در زندگی لذت می برند. با خوردن شیرینی و کیک پیش از صرف غذای اصلی، این طور می توان برداشت کرد که بهترین لقمه ها را ابتدا بر می دارند که نشانه خوبی محسوب می شود.

فقط کیک شکلاتی دوست دارند

6-w900

این افراد به خوبی مفهوم دسر را درک کرده اند و می دانند که برای آن باید هزینه و ولخرجی کنند. به همین خاطر، انسان های خوشگذرانی محسوب می شوند که از پول خرج کردن برای علاقه مندی های خود هراسی به دل راه نمی دهند.

کیک با آیسینگ را ترجیح می دهند

8-w900

آیسینگ همان لایه تزئینی روی کیک و بیسکوئیت هاست که با سفیده تخم مرغ و شکر تهیه می شود. افرادی که کیک با آیسینگ دوست دارند، کمی غیر عادی و غیر سنتی هستند و برخلاف رسوم رایج رفتار می کنند.

کیک خامه ای دوست دارند

9-w900

تا حدی لطیف، مثبت اندیش و اهل تشریفات اخلاقی هستند.

کیک مغزدار را ترجیح می دهند

11-w900

این افراد خلاق و مبتکر هستند و در زمینه هنرهای دستی استعداد خوبی دارند. بهتر است چنین افرادی را همیشه اطراف خود داشته باشید.

کیک خود را با دیگران شریک نمی شوند
12-w900

این موضوع قابل درک است اما قابل قبول نیست. تعارف نکردن کیک به این مفهوم است که آن ها خود را بر دیگران مقدم می دانند و این احتمال می رود که تقریبا هرگز برای کمک به دوستان خود پیش قدم نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 274004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟