فضای داخلی سرگرم کننده ؛ طناب های شبکه بندی شده + عکس

این تنها نمونه اولیه ای از پروژه عظیم تری از رشته های نخی می باشد که توسط گروه طراحی صنعتی کرواسی- اتریشی خلق شده است ,آن ها چنین فضای بسته و به نوعی بادکنکی شکلی را مانند یک سالن ورزشی بزرگ , هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان به طور یکسان بوجود آورده اند.

چگونگی نصب آن ؛
برای نصب و راه اندازی آن ,هنرمندان نیازمند یک پیکربندی هندسی از کالای خود یعنی طناب بودند که البته با یک نگاه می شود فهمید که ساختار کلی آن رو به سوی اشلی محافظت شده می رود ,در واقع فقط این گونه به نظر می آید,
با محکم کشیدن و متصل نمودن طناب ها به دیواره فضای داخلی اتاقک ؛ طناب ها به شکل مربع و در آخر به صورت یک شبکه در می آیند که برای صعود , تاب خوردن و بازی کردن بازدید کنندگان بوجود آمده است.
اتاقک بادکنکی واری که افراد در داخل آن قرار می گیرند تا از طناب ها بالا روند تماما سفید رنگ می باشد, برای برپا کردن اتاق آن را باد کرده و به آن دستگاه تهویه هوا متصل کرده اند.
از نظر کوه نوردانی که خود را در چنین موقعیتی قرار داده اند مفهوم تازه ای که در این اتاق وجود دارد گیج کننده و بی نظم است ,شاید گفته شان کمی خنده دار برسد ,زیرا سازندگان با دقت فراوانی که به خرج داده اند ساختار هندسی محاسبه شده بانظمی را ارائه داده اند.
این طور برداشت می شود که طبیعت و کوه ها از لحاظ کوه نوردان منظم تر هستند ,البته در مورد گیج کننده بودن آن بحثی نیست تا زمانی که افراد وارد شبکه نشده اند ,آن را چالشی ساده و بچگانه می پندارند ,اما هنگامی که خود را بین زمین و آسمان یافتند مطمئنا کالری بسیاری در پی پیدا کردن مسیری مناسب خواهند سوزاند.
 طناب شبکه-ای
 طناب شبکه-ای
شرح هنرمندان وطراحان درباره شبکه ؛
افراد به درون شبکه ای سه بعدی وارد شده و در حالات گوناگون قرار خواهند گرفت برخی اوقات خود شخص نیز برای مدت کوتاهی فراموش می کند که جاذبه زمین چه سمتی می باشد و با توجه به فضای سفیدی که افراد را احاطه نموده همه این اجسام در کنار یکدیگر کلاژهایی از سبک دادائیسم را یادآور می شوند.
عدم امکان درک از مقیاس و جهت , به افراد حس یکسان بودن و نبود فضای مشخص و تا حدودی خلا القا می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 طناب شبکه-ای

 طناب شبکه-ای

 

 

 

کدخبر: 284515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟