رنگ های برترمعرفی شده ی سال 2017

موسسه پانتون (PANTONE) مطابق رسم هرساله، بر اساس دنیای مد و همچنین نمایش‌های مد، رنگ بهار سال آینده را اعلام کرد.رنگ ها معرفی شده، برای همه نشانی از زمینی بودن و طبیعت هستند. ده رنگ به‌عنوان رنگ‌های بهار سال ۹۶ معرفی‌شده است. هفته مدی که موسسه پانتون آن را ملاک قرار داده است، هفته مد نیویورک بوده است که به بررسی دقیق آن پرداخته‌اند و گزارش جامعی ازآنچه به‌عنوان رنگ مد بهار ۹۶ است منتشر کرده‌اند. ویژگی بارزی که رنگ‌های مد سال یا فصلی دارند، این است که استفاده از آن‌ها توسط طراحان و صنعت مد می‌تواند فروش و محبوبیت بیشتری بر اساس آنچه پیش‌بینی‌شده است به بار بیاورد.

بر اساس گفته ایتریک آیزمن (Leatrice Eiseman) مدیر اجرایی موسسه رنگ پانتون، سال ۲۰۱۶، سالی بود که مردم بیشتر به سمت رنگ‌های تخیلی تمایل داشته‌اند و از رنگ‌های سنتی و همیشگی دور شدند. تعریف دیگری که می‌توانیم از این رنگ‌ها داشته باشیم، رنگ‌های طبیعت هستند که ما را احاطه کرده‌اند. رنگ‌های بهار ۹۶، درون‌مایه‌ای از شادی و هیجان و تأثیر پذیرفته از احساسات انسانی هستند. برای حس کردن گرمی روزهای بهاری از رنگ زرد پامچالی (PANTONE 13-0755 Primrose Yellow)، برای درک طراوت و نیروی نفس‌های تازه کوهستانی از رنگ سبز تیره (PANTONE 18-0107 Kale) و برای حس کردن مزه فرار Escape از گرما و صحرا به دریا از رنگ آبی سیر (PANTONE 14-4620 Island Paradise) می‌توانید استفاده کنید.در سال پیش رو، هنرمندان و طراحان لباس زیرکانه از این رنگ‌ها برای القا احساس زمینی بودن و نیاز مشتریان به طبیعت و سرزندگی استفاده خواهند کرد تا طرفداران بیشتری برای طراحی‌ها و دست آورد های خودشان داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

21

PANTONE 17-4123

رنگ نیاگارایی نمادی از راحتی و آسودگی خاطر برای بهار سال آینده است. همچنین این رنگ سردسته محبوبیت در میان باقی رنگ‌های بهار 96 است. این رنگ شباهت زیادی به رنگ شلوارهای جین دارد که حسی به‌مانند آرامش خاطر و راحتی دارند.

PANTONE 13-0755

در مقابل آبی نیاگارایی، رنگ زرد پامچالی که نمادی از شادی، حرارت و نشاط است قرار دارد. این رنگ برای ما نشانی از روزهای خوب پیش رو، شادی، روشنایی و همچنین گرمای بهار دارد.

PANTONE 19-4045

آبی لاجوردی در میان طیف‌های آبی، انرژی بیشتری منتقل می‌کند. استقامت و آرامش خاطر سایه‌ای است که رنگ آبی لاجوردی به درون انسان می‌تاباند.

PANTONE 17-1462

قرمز جگری، پرتقال توسرخ، نشانی از اجتماعی بودن و دوست داشتن است. وجود این رنگ در میان رنگ‌های بهار 95، حسی از سرزندگی و شادابی را به جعبه‌رنگ‌های بهاری وارد می‌کند.

PANTONE 14-4620

رنگ آبی فیروزه‌ای نمادی از معنویات و آرامشی است که انسان می‌تواند از مشاهده طبیعت دریافت کند. رنگ فیروزه‌ای زنگی است که از فرار Escape بزرگ ما، بین جسم و روح سخن‌ها می‌گوید. همچنین این رنگ الهام گرفته از مناطق استوایی است.

PANTONE 13-1404

آرامش و راحتی، طیفی از سادگی و پاکی در رنگ صورتی سیر وجود دارد. صورتی تیره نشانی از سلامتی و رضایت خاطر نیز است. رنگی که مسلماً از طرف بانوان دوست داشته خواهد شد.

PANTONE 15-0343

این رنگ از روح اجدادی ما که عاشقان ماجراجویی و گشت‌وگذار در طبیعت بودند گرفته‌شده است. رنگ سبز روشن، نمونه‌ای شکوفایی، برگ‌ها، حاصلخیزی و همچنین طراوت و شادابی است.

PANTONE 17-2034

این رنگ که طیفی از صورتی و قرمز دارد، نشانه‌هایی از جذابیت، شوق و عشق در خود دارد. این رنگ را می‌توان به‌عنوان رنگ فریبنده و جذاب نام برد.

PANTONE 18-0107

سبز سیر، همان‌طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم، نمادی از شادی و طراوت کوهستان و نفس‌های عمیق شادی‌بخش است. این رنگ نیز همانند همتای روشن خودش، سبز روشن، نشانی از حاصلخیزی، گشت‌وگذار در طبیعت و سرسبزی است

PANTONE 14-131

رنگ فندقی، رنگ اصلی و رابط اصلی میان سایر رنگ‌ها و زمینی بودن انسان است. این رنگ در ناخودآگاه انسان نمادی از خاک و زمینی بودن است. فندقی است که تقریباً در همه‌سال می‌توانید از آن استفاده کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟