قلعه نوعی: با کرار برخورد می کنیم

میر قلعه‌نویی درباره صعود تراکتورسازی به فینال جام حذفی گفت: به فوتبال ایران تبریک می گویم چرا که دیدار ذوب آهن- تراکتورسازی تا سال های زیادی در خاطر فوتبالدوستان باقی می ماند. این شکست به هیچ وجه از ارزش های مجتبی حسینی و تیم خوبش کم نمی کند. هرچند 2 گل بچگانه خوردیم اما باید سریع تر گل سوم را می زدیم و اجازه نمی دادیم کار به اینجا برسد. در زمان بیکاری بازی های ذوب آهن را نگاه می کنم و اعتقاد دارم سبک بازی این تیم با تیم های اروپایی تفاوت چندانی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد داوری حسین زرگر در این بازی اظهار داشت: داوری خوب زرگر، قشنگی های این دیدار را افزایش داد. در کل زرگر عملکرد خوبی داشت.

وی درمورد اخراج جاسم کرار بیان کرد: مطمئن باشید برخورد شدیدی با کرار می کنم چراکه نباید این بازیکن در چنین کارهایی را انجام دهد. البته وی یک مسئله شخصی داشت که نباید اینجا مطرح شود. ضمن این که وقتی می بینم بازیکن با کیفیتی مثل هادی محمدی این گونه بازی می کند، افسوس می خورم.

قلعه نویی درمورد کیفیت زمین فولاد شهر تصریح کرد: برخلاف وجود نیروی انسانی کارآمد در ایران برنامه ریزی خوبی نداریم. زمین ورزشگاه فولاد شهر کیفیت زمین ورزشگاه نقش جهان را ندارد اما در همین زمین هم فوتبال خوبی شاهد بودیم.

وی درباره ارزیابی خود از وضعیت تراکتورسازی در نیم فصل دوم گفت: هرچند نتیجه دست خدا است اما تمام تلاش خود را به کار می گیریم. با تغییراتی که برای نیم فصل دوم داریم، مطمئن باشید تراکتور از دور رفت بهتر نتیجه می گیرد. پس از 2 روز استراحت با کمک مدیریت باشگاه به اردو می رویم.

قلعه نویی در مورد احتمال کاهش انگیزه بازیکنان این تیم در بازی های لیگ برتر پس از راهیابی به فینال جام حذفی بیان کرد: زمان زیادی تا فینال جام حذفی باقی مانده است. تنها در 2 روز تعطیلی تمرینات تراکتور حق داریم از راهیابی به فینال جام حذفی لذت ببریم. مطمئن باشید پس از این 2 روز تمام تمرکز ما به لیگ برتر معطوف می شود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد احتمال خداحافظی سروش رفیعی از تراکتورسازی گفت: سروش در 2 سالی که در تراکتورسازی حضور داشته برای تیم ما زحمت کشیده اما نمی توانیم به زور بازیکنی را نگه داریم. اگر رفیعی بخواهد در تراکتورسازی بماند به تیم ما کمک کرده در غیر این صورت با برپایی یک میهمانی از این بازیکن خداحافظی می کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟