راز سایه مردی در بالکن قبل از سقوط زن جوان اردبیلی روشن شد+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
جزئیات جدید در حادثه سقوط نافرجام زن جوان

به گزارش رکنا، هفته گذشته خبری مبنی بر سقوط یک زن جوان از طبقه سوم ساختمانی در شهرک کارشناسان اردبیل همراه با فیلم این لحظه دلخراش که از سوی یکی از همسایه ها ضبط شده بود انتشار پیدا کرد.
این حادثه روز دوشنبه یک شهریور ماه رخ داد که در این فیلم نشان داده می شود زن جوان با لباس خانگی ابتدا وارد بالکن شده و سپس روی لبه نرده می نشیند و این درحالی است که پسر جوانی در پایین ساختمان با دیدن این صحنه شوکه شده وسعی بر منصرف کردن این زن از اقدام مرگبارش می کند که ناگهان زن جوان در برابر شاهدان ماجرا به پایین ساختمان سقوط می کند.
این تصویر در حالی در دوربین گوشی یکی از همسایه ها به ثبت رسیده که قبل از سقوط زن جوان،سایه یک مرد در بالکن دیده می شود که چند بار وارد بالکن شده و سپس به خانه باز می گردد اما در آخر وقتی پای در بالکن می گذارد زن جوان به طرز مرموزی به پایین پرت می شود.
یکی از شاهدان ماجرا در رابطه با روز حادثه به رکنا گفت: این اتفاق دقیقا 2 روز پس از مراسم جشن تولد فرزند این خانواده صورت گرفت و زن جوان نیز که فقط از ناحیه سر دچار آسیب شده در بیمارستان فاطمیه تحت درمان قرار دارد.
وی افزود: اختلاف این زوج جوان از مدتها پیش بود و بارها صدای درگیری آنها را شنیده بودیم وبیشتر اهالی این ساختمان 80 واحدی متوجه اختلافات آنها شده بودند. حتی دعوای این زن و شوهر جوان به دادگاه کشانده شده بود.
وی در مورد روز حادثه گفت: زن جوان در حالی که یکی از بستگانشان در خانه بود اختلافشان بالا گرفت که ناگهان متوجه شدیم این زن 25 ساله به بالکن ساختمان رفته و قصد خودکشی دارد.
خیلی زود تیم های امدادی و پلیس در محل حاضر شدند و جالب اینکه آتش نشانان وقتی متوجه خودکشی زن جوان شدند به خاطر نداشتن امکانات و نبود تشک بادی نتوانستند کمکی به این زن کنند و فقط سعی داشتند با صحبت این زن را از تصمیمی که گرفته بود پشیمان کنند.
این مرد در ادامه گفت: این ماجرا نزدیک به یک ساعت طول کشید و ماموران پلیس نیز با حضور در خانه این زوج جوان سعی داشتند ماجرا را به خوبی به پایان برسانند اما هربار که کسی برای کمک به این زن به سمت بالکن می رفت در برابر تهدید پریدن و خودکشی زن جوان قرار می گرفت و کار برای همه سخت شده بود که در نهایت وقتی یکی از اهالی داخل خانه برای گرفتن زن جوان وارد بالکن می شود صحنه تلخ رقم می خورد.
وی افزود: آنچه که در مورد حادثه گفته شده حاکی از این است که زن جوان که روی لبه نرده طبقه سوم ساختمان نشسته بود وقتی فردی را در یک قدمی خود می بیند شوکه شده و از ترس کنترلش را از دست می هد و به پایین می افتد که خوشبختانه لباس های زن جوان به نرده ها گیر می کند و از شدت سقوط هولناک می کاهد که همین موجب شد زن جوان ننها از ناحیه سر آسیب جزئی ببیند.

همسایه دیگر ای زن که به ملاقاتش رفته است به خبرنگار ما گفت: زن جوان گفت که وقتی سایه ای را در نزدیکی خودش حس کرده بود از ترس تکان خورده و به پایین سقوط کرده است.

بنا به این گزارش، شوهر و آشنای زن جوان که در خانه حضور داشتند تحت تحقیقات پلیسی قرار دارند و وضعیت زن 25 ساله رو بهبودی است تا جزئیات بیشتر این حادثه را فاش کند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

پشت پرده سقوط زن جوان از زبان دادستان اردبیل+ عکس و فیلم





اخبار زیر را از دست ندهید:

‫سناریوی هولناک در هَمخوابی زن جوان با بهترین دوست شوهرش / مرد همسرش را داخل کمد خانه دوست مجردش پیدا کرد+عکس متهمان

‫اقدام زشت با جسد زن 44 ساله در جنگل / این مرد بارها با جسد ارتباط شوم برقرار کرد+عکس

‫6 مرد با اقدام زشت مرد با زن شوهر دار به اتاق خواب رفتند/ تحقیقات پلیس داستان کثیفی را لو داد

‫مادرم مرا بیهوش در کنار حامد پیدا کرد

‫جدایی اجباری زوج ۸۰ ساله پس از 62 سال زندگی عاشقانه






اخباری که شاید از دست داده باشید:

فیلم لحظه رفتار زشت و وحشیانه یک مرد با زن جوان در خیابان + تصاویر

عروس و داماد برهنه در خیابان دستگیر شدند +عکس

زن جوان با خوش رویی شوهرش را به ایجاد ارتباط شوم با دوستانش دعوت کرد / زن از این ارتباط فیلم سیاه گرفت تا...

دردسر عشوه گری دختر یک سرایدار برای پسر پولدار در میهمانی های اعیانی

کدخبر: 192704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟