نقشه شیطانی زن صیغه ای برای مرد سرشناس / برای 2 ماه عقد موقتش شدم و ...

از زمانی که شبکه های اجتماعی و تلفن های هوشمند وارد زندگی مردم شد کار من هم برای اخاذی از طریق فضای مجازی رنگ دیگری گرفت چرا که دیگر به راحتی می توانستم افراد را شناسایی و با آن ها رابطه دوستی برقرار کنم. اگرچه چند بار توسط پلیس دستگیر شدم، اما هر بار با گریه و التماس و برگرداندن مبلغ اخاذی به شاکی رضایت او را جلب می کردم و به همین خاطر در مجازاتم تخفیف می دادند.
البته من طعمه ها را به دام می انداختم و سپس با همدستی برادر معتاد و سابقه دارم از افراد پولدار اخاذی می کردم تا این که...
زن 36 ساله ای که به اتهام اخاذی از همسر موقت سابقش دستگیر شده بود در حالی که عنوان می کرد من دیگر به اخاذی از افراد پولدار عادت کرده ام درباره ماجرای زندگی خود به کارشناس اجتماعی پلیس گفت: پسرم 3 ساله بود که از همسرم طلاق گرفتم. او از زمانی که ورشکسته شد دیگر هیچ گاه تن به کار نداد و همین مسائل به اختلافات خانوادگی ما دامن زد.
وقتی از «قاسم»جدا شدم ازدواج نکردم و به شیوه دوستی های مجازی از افراد پولدار اخاذی می کردم و پس از آن نیز دیگر تلفنم را خاموش و سیم کارتم را عوض می کردم. این زن که مدعی بود تا سال چهارم دبیرستان تحصیل کرده است، اما موفق به گرفتن دیپلم نشده است درباره اخاذی از آخرین شاکی خود گفت: روزی کنار خیابان سوار خودروی مدل بالای مرد 42 ساله ای شدم که چند دقیقه بعد فهمیدم او سمت مهمی در یکی از سازمان های نیمه دولتی دارد.
وقتی در بین راه از بیماری های همسرش سخن گفت متوجه شدم به من علاقه مند شده است. من هم کمی برایش درد دل کردم و گفتم: در یک فروشگاه لباس عروس کار می کنم تا مخارج زندگی ام را تامین کنم و از سوی دیگر نیز قصد دارم چند ماه دیگر به خارج از کشور بروم. بالاخره شماره تلفن هایی بین ما رد و بدل شد و ارتباط ما از طریق شبکه اجتماعی لاین و تلگرام ادامه یافت تا این که «کرامت» پیشنهاد ازدواج موقت داد، من هم عنوان کردم تنها به مدت 2 ماه می توانم به طور پنهانی با او ازدواج کنم، چرا که بعد از این مدت عازم خارج از کشور خواهم بود. در طول این 2 ماه ضمن این که خریدهای زیادی با کارت بانکی او انجام دادم تصاویر زننده ای نیز به صورت مخفیانه از او تهیه کردم با پایان یافتن مدت عقد موقت، گوشی ام را خاموش کردم و هیچ گاه خودم را به او نشان ندادم.

6 ماه بعد درست زمانی که او تصور می کرد من در خارج از کشور هستم برادرم به صورت ناشناس پیامک های تهدیدآمیزی برایش ارسال کرد که اگر 40 میلیون تومان ندهد عکس های زننده او با یک زن دیگر را برای همسر و دیگر اطرافیانش ارسال خواهد کرد. او حتی یکی از تصاویر را هم برایش فرستاد تا این که با شکایت او من و برادرم دستگیر شدیم و ...

شایان ذکر است به دستور سرهنگ جواد جهانشیری (رئیس پلیس فتای خراسان رضوی) متهمان این پرونده بار دیگر به مراجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 74122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟