دردسر دوست پسر مشترک 2 دختر ایرانی و انگلیسی / راز شومی که زن جوان از فرحناز می دانست و...

ماجرای این پرونده که زوایای تاریک هولناکی در آن نهفته است از آن جا آغاز شد که دختر 22 ساله ای با در دست داشتن شکایت به پلیس فتا مراجعه کرد و از هک شدن گوشی تلفن همراهش توسط فرد ناشناسی خبر داد.

این دختر جوان به کارآگاهان پلیس فتا گفت: در حالی شبکه اجتماعی تلگرام در گوشی تلفنم هک شده است که تصاویر خصوصی زیادی را ذخیره کرده بودم. شاکی پرونده همچنین ادامه داد: از سوی دیگر نیز پیامک های مرموزی از سوی فردی ناشناس برایم ارسال می شود که در آن فقط به من هشدار می دهد «این کارها را نکن!» «این کارها گناه بزرگی است»، «دست از این کارهایت بردار!» و ...

در پی اعلام شکایت دختر جوان پرونده ای در پلیس فتا تشکیل شد و کارآگاهان با صدور دستورات ویژه ای به ردیابی عامل ارسال پیامک های مرموز پرداختند. ساعتی بعد کارآگاهان با استفاده از فناوری های نوین پلیسی موفق شدند عامل ارسال پیامک های مذکور را که خانمی 25 ساله بود شناسایی و به مقر انتظامی هدایت کنند.

شاکی پرونده با دیدن متهمی که از بستگان نزدیکش بود در حالی خیره به او می نگریست که همه رازهای پنهان زندگی اش را برای آن خانم بازگو می کرد. بنابراین گزارش دقایقی بعد متهم 25 ساله درباره پیامک های مرموز مورد بازجویی های پلیسی قرار گرفت اما او ضمن قبول اتهامات خود، پرده از ماجرایی هولناک برداشت و راز انتقال بیماری ویروسی خطرناک را فاش کرد.

این زن جوان گفت: مدتی قبل «فرحناز» (شاکی) یک گوشی پیشرفته خرید و گوشی تلفن قدیمی خود را به من داد اما او پیامک هایش را پاک نکرده بود و من با دیدن آن پیامک ها شوکه شدم!

پیامک هایی که سوءظن مرا برانگیخت چرا که برخی از پیامک ها از ارتباط او با افراد ناشناس حکایت داشت و از سوی دیگر نیز مبالغ زیادی به حساب او واریز شده بود. من که نمی توانستم این موضوع را قبول کنم با طرح نقشه ای حساب شده رمز شبکه اجتماعی او را به دست آوردم تا بدانم او در شبکه اجتماعی تلگرام چه می کند و با چه کسانی ارتباط دارد! او می گفت: این ماجرا در شرایطی اتفاق افتاد که «فرحناز» ابتلای خود به بیماری آمیزشی ویروسی و خطرناک «اچ- پی- وی» را برایم بازگو کرده بود.

او به من گفت: حدود 2 سال قبل با جوانی آشنا شدم و با یکدیگر در ارتباط بودیم اما مدتی بعد فهمیدم که به این بیماری مسری دچار شده ام وقتی موضوع را با آن پسر در میان گذاشتم او عنوان کرد که او نیز قربانی یک دختر انگلیسی شده و در خارج از کشور به این بیماری مبتلا شده است. متهم پرونده پیامک های مرموز ادامه داد: این در حالی بود که «فرحناز» روابط گناه آلود خودش را ترک نکرده بود و هر چند وقت جوانی را به عنوان نامزد خودش معرفی می کرد که مدعی بود در مرکز تحصیلات عالیه با یکدیگر آشنا شده اند! به همین خاطر من خیلی نگران بودم و از گسترش و انتقال این بیماری در میان افراد دیگر وحشت داشتم چرا که می دانستم این بیماری مسری او از طریق روابط نامشروع نیز انتقال می یابد.

این گونه بود که سعی کردم با ارسال پیامک های هشداردهنده و به صورت ناشناس او را از این کار باز دارم ولی او توجهی نمی کرد چون با دختری دوست بود که آن دختر سعی می کرد «فرحناز» را با افراد دیگری آشنا کند...

ادعاها و اظهارات زن 25 ساله در حالی عنوان می شد که دختر 22 ساله همچنان در برابر این گونه ادعاها سکوت کرده بود و ادعاهای او را رد نمی کرد! به همین خاطر این پرونده با زوایای تاریک آن روز گذشته به دادسرای  ارسال شد تا حقیقت این ماجرای تاسف بار با صدور دستورات قضایی برملا شود.

قاضی دادگاه پس از بررسی پرونده دستور داد تا تحقیقات در باره ادعاهای مطرح شده انجام گیرد شاکی پرونده نیز جهت معاینات به پزشکی قانونی انتقال یافت.

اخبار حوادث اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

شوهر صیغه ای مادرم با چاقو وارد اتاقم شد تهدیدم کرد و ... / ناگفته های دختر جوان در کلانتری

اعتراف تلخ شیما به شوهرش / پسرخاله همسایه وقتی تو نبودی ...

آزارهای سریالی زنان این مرد را به سوی اعدام کشاند+ عکس

اقدام شیطانی یک سرباز با پسر جوان در واگن قطار +عکس

دختر جوان را در روز روشن ربودن و به خلوتگاه شیطانی 4 جوان بردن/ فیلم لحظه ربودن دختر را ببینید+عکس

مادرم به خاطر ارتباط با مرد غریبه بدنام شد و پدرم طلاقش داد / خواستم دخترم را اسارت اردشیر در بیاورم که ...

پسرخاله ام وقتی به خواستگاری ام آمد نمی دانست با پسر دیگر ارتباط شوم دارم و...

وسوسه غیر اخلاقی آبروی دختر جوان را به باد داد

شب عروسی عروس و داماد در آمل تلخ شد / در زیر زمین مجلس عروسی چه گذشت؟

نقشه عجیب حسین برای محرم شدن با نیلوفر / حسین عقدنامه را از کجا آورد؟!

فیلم دلهره آور لحظه باز نشدن چتر مرد کالیفرنیایی بعد از پرش از هواپیما

اقدام باورنکردنی این زن، شوهرش را غافلگیر کرد+ عکس و گفتگو

دزدیدن جنین از شکم پاره زن باردار!+ عکس

لحظات واقعی و دلهره آور انفجار سکوی نفتی 97 متری+فیلم و عکس

اقدام وقیحانه برای بردن دختر جوان به خانه مجردی

فروش نوزاد برای پنهان ماندن راز ارتباط های شیطانی و خیابانی

توطئه شیطانی برای دختر های فامیل + عکس

اقدام عجیب این زن، شوهرش را غافلگیر کرد+ عکس و گفتگو

 

کدخبر: 74173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟