سئوالات اختصاصی کنکور رشته ریاضی سال 96

به گزارش رکنا، از صبح امروز در سراسر کشور آزمون کنکور برای ورود به دانشگاه برگزار شد. بیش از 930 هزار نفر در کنکور سراسری سال 96 شرکت کردند که 41 درصد آن سهم مردان و 59 درصد آن سهم زنان بود.
کنکور سراسری امسال در ۵ گروه آزمایشی در روزهای پنجشنبه وجمعه برگزار می شود. این در حالی است که ۵۸۰ هزار نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین آمار شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده است. گفتنی است ۱۸۴ هزار نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۱۸۴ هزار نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی، ۶۱ هزار نفر در گروه آزمایشی هنر Art و ۱۱۹ هزار نفر در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز شرکت کرده اند.
دفترچه سئوالات اختصاصی علوم ریاضی و فنی که شامل 135 سئوال تستی بود و مهلت پاسخگویی در نظر گرفته شده برای آن 175 دقیقه بود.
دفترچه سئوالات اختصاصی علوم ریاضی و فنی راس ساعت مقرر میان داوطلبان توزیع شد و داوطلبان بر اساس میزان دانایی خود به سئوالات دفترچه سئوالات اختصاصی علوم ریاضی و فنی پاسخ دادند.
دانش آموزان مانند هر ساله واکنش متفاوتی را به میزان سختی یا سادگی سئوالات کنکور نشان دادند در این میان دانش آموزان رشته ریاضی نیز در واکنش به سئوالات دفترچه اختصاصی علوم ریاضی و فنی رفتارهای گوناگونی را به همراه داشتند.
پاسخ سئوالات دفترچه سئوالات اختصاصی ریاضی و فنی داخل کشور، از ساعت 21 روز یکشنبه مورخ 1396/4/18 و کلید اولیه سوالات اختصاصی ریاضی وفنی (خارج از کشور)، روز چهارشنبه بعدازظهر مورخ 1396/4/21 قابل دریافت خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سئوالات عمومی کنکور رشته ریاضی سال 96 / اینجا کلیک کنید

سئوالات اختصاصی کنکور رشته انسانی سال 96 / اینجا کلیک کنید

کدخبر: 279760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟