بلایی که خواستگار ی با لباس پلیس بر سر  زن جوان تهرانی آورد+عکس

روز نهم اسفند ماه سال گذشته  و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک سرقت خودرو 206 در منطقه فرحزاد به کلانتری 163 ولنجک اعلام شد .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت Stealing خودرو و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه یک تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " جهت فروش یک دستگاه خودرو 206 اقدام به درج آگهی در سایت دیوار کرده بودم ؛ در مورخه 09/12/1395 فردی با شماره تلفن همراه 714*****0939 با من تماس گرفت و مدعی معاوضه خودرو پراید شخصی اش با خودرو 206 بنده شد ؛ نهایتا پس از توافق اولیه بر سر نحوه معامله ، با این برای همان روز در منطقه فرحزاد قرار ملاقات گذاشتم " .

مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " حدودا ساعت 20:00 مورخه 09/12/1395 بود که شخصی سوار بر یک دستگاه خودرو سوار پراید و در حالیکه لباس پلیس بر تن داشت به محل قرار آمد و خودش را خریدار معرفی کرد ؛ پس از بازدید اولیه خودروها ، این شخص از من درخواست کرد تا ضمن آنکه خودرو پرایدش نزد بنده به عنوان امانت قرار دارد ، با خودرو206 بنده چرخی در همان محدوده بزند تا از سلامت فنی ( موتوری ) خودرو اطمینان حاصل نماید . بنده نیز بواسطه نوع رفتار این شخص و بویژه تصور این موضوع که این شخص خودش مأمور پلیس است، [ در حقیقت ] به لباسش اطمینان کردم و ماشین خودم را در اختیارش گذاشتم که منجر به سرقت 206 شد " .

کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با بررسی ارکان هویتی پراید و بررسی سوابق درج شده در سیستم جامع پلیس اطلاع پیدا کردند که خودرو دارای سابقه سرقت در یکی از شهرهای شمالی کشور است .

در بررسی پرونده سرقت پراید به کارآگاهان اعلام شد که خودرو از داخل پارکینگ صاحب آن سرقت شده و برابر نظریه کارشناسی پلیس آگاهی شهرستان مربوطه ، به احتمال بسیار زیاد سرقت می بایست توسط فرد یا افراد آشنا با صاحب خودرو انجام شده باشد و پرونده ای در همین خصوص در پلیس آگاهی شهرستان مربوطه در حال رسیدگی است .

با اطلاع از نحوه سرقت خودرو پراید ، صاحب خودرو به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شد تا ضمن تحویل گرفتن خودرو کشف شده ، تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز انجام شود .

با حضور خانمی 32 ساله در پایگاه یکم پلیس آگاهی به عنوان صاحب خودرو پراید ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که منزل مالباخته نیز چندی پیش از سرقت خودرو مورد سرقت قرار گرفته که در آن پرونده نیز برابر نظریه کارشناسی پلیس ، سرقت بدون هرگونه تخریب در های ورودی جهت ورود به منزل انجام شده و احتمالا این سرقت نیز همانند سرقت پراید توسط فرد یا افراد مرتبط با صاحب منزل انجام شده است .

با توجه به شیوه داخلی سرقت منزل و پراید ، کارآگاهان پایگاه یکم در تحقیقات از مالباخته اطلاع پیدا کردند که چند ماه پیش از وقوع سرقت ها ، مالباخته با جوانی بنام "جواد . ج" ( 27 ساله ) آشنا شده که این شخص پیشنهاد ازدواج با وی را مطرح نموده اما به ناگاه و پس از گذشت مدت کوتاهی ناپدید شده !! و سرقت ها نیز پس از این زمان و در یک فاصله زمانی یک ماهه از یکدیگر انجام شده است .

با شناسایی "جواد . ج" ، کارآگاهان با بررسی سوابق وی اطلاع پیدا کردند که وی یکی از مجرمین سابقه دار با 10 فقری سابقه کیفری در زمینه جرایم مرتبط با سرقت است و آخرین بار در اواخر سال 1394 دستگیر و روانه زندان Prison شده است .

در ادامه تحقیقات ، تصویر "جواد . ج " توسط شاکی اصلی پرونده ( مالک خودرو 206 ) مورد شناسایی قرار گرفت و کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سرقت خودرو پراید ، سرقت منزل و 206 هر سه توسط این این شخص انجام شده است .

همزمان با ثبت دستور توقیف خودرو 206 مسروقه در سیستم جامع پلیس و در شرایطی که هیچگونه نشانی از مخفیگاه جدید "جواد . ج" وجود نداشت ، کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد جواد در محدوده نظام آباد شدند .

با شناسایی محدوده تقریبی محل تردد جواد در منطقه نظام آباد ، کارآگاهان موفق به شناسایی خودرو 206 مسروقه در یکی از کوچه های فرعی محل شده ؛ بلافاصله این محل تحت کنترل و مراقبت پلیسی قرار گرفت و سرانجام در ساعت 17:00 مورخه 11/01/1396 ، در حین سوار شدن جواد . ج به ماشین مسروقه موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند .

با دستگیری "جواد . ج" مخفیگاه وی نیز شناسایی و در بازرسی از این محل ، علاوه بر کشف البسه کامل انتظامی ، یک قبضه سلاح کمری همراه با فشنگ های جنگی مروبطه و همچنین تجهیزات هشدار دهنده پلیسی ( چراغ گردان و ... ) کشف و توقیف شد .

متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی صراحتا به سرقت خودرو پراید و منزل در شمال کشور با استفاده از دسته کلیدهای سرقت شده از مالباخته ( خانم 32 ساله ) ، خودرو 206 در تهران و همچنین سرقت یکدستگاه پراید در شهرستان سبزوار اعتراف کرد ؛ با اخذ نیابت قضایی ، کارآگاهان به شهرستان سبزوار اعزام و موفق به کشف یک دستگاه پراید مسروقه دیگر از متهم شدند .

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ، با اغلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب سرقت در پوشش مامور پلیس ، شناسایی متهم از سوی مالباختگان پرونده و بویژه سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف و احتمال وقوعات مشابه ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث زیر را از دست ندهید:

جزئیات تکان دهنده از قتل ناموسی در محمودآباد / اعتراف قاتل+ عکس

خودکشی آنلاین نوعروس 20 ساله در حمام + عکس

گفت وگو با پسر ی که بخاطر لیلا دختر همسایه پدر و مادرش را کشت!

مرا هر چه زودتر اعدام کنید / این مرد شیطان صفتی به خاطر شکنجه وحشیانه 4 زن جوان دستگیر شده است+عکس

پژمان برای نزدیک شدن به من با دخترخاله ام نامزد کرد / سحر وقتی فهیمد خودکشی کرد و ...

ماجرای کشف نوزاد نیمه جان کنار سطل آشغال در بومهن

چند روز بعد از عروسی با سروش مثل برادرم زیر یک سقف زندگی می کنیم / او تهدیدم کرد و ...

توصیه های بیخود پیرزنان بابلی جان جوان 25 ساله که کرم کدو داشت را گرفت

عشوه گری زن جوان برای راننده تاکسی دردسرساز شد+عکس

نقشه شیطانی داماد برای خواهر شور 24 ساله اش / جوان اجیر شده لو داد

داماد با شیر وحشی وارد مراسم عروسی اش شد+فیلم

بلای وحشتناکی که بر سر زن حامله در شازند آمد / درخواست قابله تحصیلکرده

وقتی به خانه مجردی ام آمد برق طلاهایش مرا گرفت / راز کثیف جسد سوخته داخل خودروی بی ام و در جاده زرند

اقدام عجیب عامل قتل عام اراک در مقابل دوربین عکاسان قبل از اعدام + عکس

بلایی که خواستگار خیابانی بر سر یک زن در شمال تهران آورد+عکس

3 قاتل در دزفول اعدام نشدند

بلای وحشتناکی که بر سر 2 دختر در ساختمان نیمه کاره آمد+ فیلم (14+)

رفتارهای شرم آور شوهرم مرا به پرتگاه کشانده است اما 3 سال است که پارسا وارد زندگی ام شده است و ...

فیلم گفتگو با مردی که به خاطر ترس از زنش قاتل یک زن جوان شد +عکس

 

کدخبر: 257178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟