روز سوم اردیبهشت‌ماه سال94 زنی افغان که به‌شدت مصدوم شده و نیمه‌جان بود به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شد. در معاینه اولیه به‌درستی معلوم نبود چه بلایی بر سرش آمده با این حال شرایط وخیمی داشت و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد. در این شرایط تلاش برای نجات او آغاز شد اما چند ساعت بعد به‌دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.
زن و مردی که متوفی را به بیمارستان منتقل کرده بودند از اقوام او بودند و وقتی از آنها تحقیق شد گفتند که شوهر زن جان‌باخته با وی درگیر شده و این بلا را بر سرش آورده است. به همین دلیل این موضوع به بازپرس جنایی پایتخت گزارش و به دستور او تحقیقات در این‌باره آغاز شد.
از سویی وقتی مأموران به محل وقوع حادثه Incident که خانه‌ای در منطقه مولوی بود رفتند و به بررسی آنجا پرداختند معلوم شد که همسر مقتول او را با  ضربات شیلنگ مصدوم کرده و باعث مرگش شده است. تحقیقات برای یافتن متهم فراری ادامه داشت تا اینکه او یک‌ماه بعد نزد مأموران رفت و خودش را تسلیم کرد.
او در اعترافات اولیه‌اش گفت: من علاوه بر متوفی یک همسر صیغه‌ای نیز دارم. او به من گفت که همسرم با پسر جوانی به‌طور مخفیانه در ارتباط است و حتی فیلم آنها را به من نشان داد. من هم عصبانی شدم و با شیلنگ آنقدر همسرم را کتک زدم که از حال رفت. وقتی فهمیدم او فوت شده نزد یکی از اقوامم که در ساختمانی نیمه‌کاره کار می‌کرد رفتم و پیش او مخفی شدم. با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد و متهم دیروز پای میز محاکمه ایستاد.
در جلسه محاکمه که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی برگزار شد هرچند پدر و مادر مقتول برای دامادشان درخواست قصاص کردند اما نماینده دادستان به‌عنوان ولی دم قهری 3فرزند صغیر مقتول برای آنها درخواست دیه کرد.
سپس متهم به دفاع از خودش پرداخت و گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم تا اینکه او یکی از دوستانش را معرفی کرد و گفت او قصد ازدواج دارد. من هم او را صیغه کردم. هر دو همسرم از زندگی‌شان راضی بودند و در 2خانه جداگانه زندگی می‌کردند تا اینکه روزی همسر صیغه‌ای‌ام گفت که همسر دائمم با پسری غریبه به‌طور مخفیانه در ارتباط است.
وی ادامه داد: یک روز همسر دائمی‌ام همراه با پسر غریبه به خانه همسر صیغه‌ای‌ام رفته بودند و او با کار گذاشتن دوربین در یک تابلوی نقاشی از آنها فیلمبرداری کرده بود. او این فیلم را نشانم داد و من هم عصبانی شدم و روز حادثه به جان همسرم افتادم. او را آنقدر با شیلنگ کتک زدم که از حال رفت و در نهایت فرار Escape کردم.در پایان این جلسه قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و قرار است به‌زودی رأی خود را اعلام کنند.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 288031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟