به گزارش رکنا، بیست و نهم مرداد93 مأموران کلانتری امامزاده داوود در جریان درگیری خونین در روستای سنگان در شمال‌غرب تهران قرار گرفتند و راهی محل شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد در درگیری دسته جمعی یک پدر و پسر مورد اصابت شلیک گلوله سلاح شکاری، قرارگرفته و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

تلاش پزشکان اما برای نجات این پدر و پسر بی نتیجه ماند و انها به خاطر شدت خونریزی جان سپردند.

پلیس در نخسین گام از تحقیقات به پرس و جو از اهالی روستا پرداخت و دریافت درگیری بین اعضای دو خانواده صورت گرفته که با یکدیگر خویشاوند بوده اند.

بررسی ها نشان می داد عامل شلیک خونین به نام امیر به محل نامعلومی گریخته است. محل زندگی آنها در یک سراشیبی قرار داشت و خانواده مقتول در ارتفاع بالاتری ساکن بودند که ان روز اقدام به سنگ‌پرانی به سمت محل سکونت امیر کرده بودند و به همین خاطر آن روز امیر با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرده بود.تلاش برای ردیابی عامل جنایت Crime ادامه داشت تا اینکه پلیس Police رد وی را در منطقه رباط‌ کریم تهران شناسایی و او را بیست و چهارم آذرماه همان سال بازداشت کرد.

امیر دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge بابایی و با حضور مستشار حسام الدین تولیت پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای این جلسه اولیای دم برای امیر حکم قصاص خواستند.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: اختلاف ما با هم بر سر یک اره برقی بود. پدر و پسر اره برقی را به ما نمی دادند و سر همین موضوع چند بار با هم درگیر شده بودیم. آخرین بار سر جای پارک ماشین با هم درگیر شدیم. من در خانه نشسته بودم که متوجه سنگ پرانی پدر و پسر به سمت خانه مان شدم. من که عصبانی شده بودم اسلحه شکاری را به دست گرفتم و مقابل در خانه آنها رفتم. قصد کشتن Killing کسی را نداشتم و فقط می خواستم آنها را بترسانم. اما دعوا بالا گرفت و من به ناچار شلیک کردم.

وی که سرش را پایین انداخته بود گفت: حالا غیر از پشیمانی حرفی برای گفتن دارم و از اولیای دم می خواهم به جوانی ام رحم کنند و مرا ببخشند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

دستگیری عامل آزار مرگبار پریا کوچولو در ساوه/این پرونده 3 متهم دارد + عکس

جلوگیری از خودسوزی مرد جوان با هوشیاری پلیس+عکس

زنی در مسیر میهمانی به قتل رسید و....

لحظه هولناک حمله خودرویی به مامور پلیس + فیلم

عجیب اما واقعی /این پسر باردار شده است! +عکس

ربودن ملیکا کوچولو از جلوی خانه شان در مشهد/ گمشدن سریالی کودکان ادامه دارد+ عکس

ثانیه های وحشت گروگان در چنگال گروگانگیر خیابانی/مرگ را جلوی چشمانم دیدم + فیلم

بلای شوم 4 پسر نوجوان بر سر پسر 12 ساله در مشهد

فیلم لحظه گریه های قاتلان بنیتا / ما چه کردیم!؟ + عکس

زنی به بهانه سفر مجردی با من به شمال مرا سر قرار کشاند و ... + عکس

دوست صمیمی ام با زنم ارتباط شیطانی داشت / وقتی فهمیدم خشکم زد و ...

4 شیطان صفت از سوی زن شوهردار برای آزار دختر نوجوان اجیر شدند + عکس

کدخبر: 288881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟