به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing موتورسیکلت در سطح شهرستان آبادان سرهنگ سید محسن تقی زاده، رئیس پلیس Police شهرستان آبادان شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار پلیس این شهرستان قرار داد.
دراین راستا مأمواین تجسس کلانتری13 قدس ضمن حضور در محل وقوع سرقت موتورهای سیکلت و همچنین تحقیقات ازمالباختگان متوجه شدند سارق بسیار حرفه ای است و هیچ قفل زنجیری قادر به جلوگیری ازسرقت وی نیست.
در نهایت مأموران ضمن بازبینی فیلم دوربین های مداربسته توانستند چهره یک سارق کهنه کار و توبه کرده که 20 سال است دست به سرقت نزده راشناسایی و متهم 45 ساله را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی به جرم Crime خود اعتراف کرده و به چندین سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان آبادان اعتراف کرد.
متهم در اظهارات خود گفت: تقریبا از 13 سالگی به دلیل فقر سرقت انجام می دادم و در این مدت بارها توسط پلس دستگیر و روانه زندان Prison شدم، اما حدود 20 سال است که توبه کردم و دست به هیچ گونه سرقتی نزده ام تا اینکه فقر دوباره به سراغم آمد و توبه ام راشکستم واقدام به سرقت موتورسیکلت کردم.
متهم پس ازتشکیل پرونده دراختیار پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 281352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟