این جنایت نیمه شب چهارم شهریور‌ماه سال 95در منطقه افسریه رخ داد و در جریان آن مردی 57ساله در جریان درگیری با دامادش در خیابان به قتل Murder رسید. آنطور که مشخص بود داماد خشمگین پس از درگیری و اختلاف با همسرش با پدرزنش تماس گرفته و به بهانه اینکه می‌خواهد با او صحبت کند در یکی از خیابان‌ها قرار گذاشته بود.

داماد عصبانی با خودروی پرایدش سر قرار رفت و وقتی پدرزنش رسید از ماشین پیاده شد و پس از جروبحث با چاقو ضربه‌ای به گردن او زد. او پس از قتل فراری شده بود اما 10 روز بعد دستگیر شد.متهم در اعترافاتش گفت ناخواسته دست به جنایت زده است. او ادامه داد: من با همسرم اختلاف داشتم اما آن شب برای آشتی‌کردن رفته بودم که با پدرزنم درگیر شدم. من در اوج عصبانیت با چاقو به وی ضربه زدم.

این پرونده در ادامه با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد اما پیش از برگزاری جلسه محاکمه اولیای دم که فرزندان مقتول هستند گفتند حاضرند با دریافت دیه داماد جنایتکار را ببخشند. به این ترتیب وی به لحاظ جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شد. در این جلسه که در شعبه یازدهم برگزار شد متهم در دفاع از خودش گفت: شب حادثه Incident دنبال همسرم رفته بودم اما بی‌جهت با پدرزنم درگیر شدم و بدون هیچ قصد قبلی این حادثه اتفاق افتاد و حالا شرمنده خانواده همسرم هستم. در پایان این جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و متهم را به پرداخت دیه و تحمل 3سال حبس محکوم کردند.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 286834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟