روزهای طلایی کاوه رضایی در ژوپیرلیگ

پرونده هفته هشتم ژوپیرلیگ بلژیک در حالی بسته شد که شارلروا سرانجام طعم تلخ اولین شکست فصل را در جنگ بزرگ هفته برای صدرنشینی چشید و با وجود ادامه گلزنی های ستاره ایرانی خود نتوانست نتیجه ای بهتر از شکست 2-1 برابر بروژ صدرنشین رقابت ها به دست بیاورد.
کاوه رضایی در ششمین حضور متوالی خود در ترکیب اصلی موفق شد چهارمین گل این فصل را با ضربه سر زیبا وارد دروازه بروژ کند تا بازی به تساوی کشیده شود اما چند دقیقه بعد روی یک ضدحمله دروازه این تیم باز شد تا طرفداران شارلروا با کامی تلخ ورزشگاه استادوپایس را ترک کنند.
با بسته شدن پرونده این هفته از رقابت های ژوپیر لیگ سایت های بلژیکی به انتشار جدول ارزشمندترین بازیکنان پرداختند که در پی درخشش ستاره سابق استقلال Esteghlal در اولین تجربه اروپایی کاوه در بین 10 بازیکن ارزشمند قرار گرفت و با 4 گل زده در 7 حضور خود برای شارلروا جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.
نکته جالب این که سایت Sporza بلژیک دیروز هم در تمجید از ستاره ایرانی خط حمله شارلورا او را یکی از شگفت آورترین بازیکنان تازه وارد به فوتبال این کشور معرفی کرد که توانایی گلزنی با هر دو پا و ضربه سر را دارد و با جنگندگی خاصی برای سربلندی شارلروا به میدان می رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟