شامگاه خونین در کیانشهر تهران / 30 جوان با قمه و چاقو به جان هم افتادند

به گزارش رکنا ،ساعت 8 شامگاه جمعه 5 شهریور ماه سال جاری ماموران کلانتری 158 کیانشهر در جریان درگیری خونین چند جوان در خیابان همتی قرار گرفتند و زمانیکه برای پایان دادن به این درگیری پا در صحنه خونین گذاشتند با 4جوان که غرق خون روی زمین افتاده بودند روبرو شدند.
همین کافی بود تا 4 جوان به بیمارستان بازرگانان منتقل شوند و که در همان ابتدا یکی از مجروحان که از ناحیه گردن هدف ضربه قمه قرار گرفته بود به کام مرگ فرو رفت.
تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.
تجسس های ابتدایی نشان از آن داشت که مقدمات این درگیری خونین از قبل برنامه ریزی شده و اختلافات 2 خانواده شرایط این درگیری را فراهم کرده بود.
در این مرحله 30 جوان چاقو به دست پای در صحنه درگیری گذاشتند که پس از اینکه چندجوان غرق خون روی زمین می افتند و پلیس پای در محل می گذارد همگی صحنه را ترک کرده اند.
کاراگاهان در گام بعدی پی بردند که قربانی حادثه عادل 25 ساله است که یکی از برادرها و پسر عمویش در این درگیری هدف ضربات چاقو قرار گرفته اند و برای درمان همراه با یکی دیگر از افراد شرکت کننده در این نزاع دسته جمعی به بیمارستان منتقل شده اند.
بنا به این گزارش، در این مرحله تاکنون 4 متهم که در این نزاع حضور داشته اند بازداشت شده و با شناسایی متهم به قتل عادل تحقیقات برای دستگیری عامل اصلی این جنایت به دستور بازپرس ایلخانی در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟