واکنش تند همبازی اسبق جواد نکونام به نامه سید جواد هاشمی +عکس

پس از آنکه سیدجواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون در مصاحبه هایی حملات تندی را به جواد نکونام انجام داد خیلی ها منتظر بودند تا این بازیکن واکنش نشان دهد اما در حالی که جواد فعلا خیال پاسخگویی ندارد، بهنام ابوالقاسم پور همبازی اسبق وی و همچنین از نزدیکان این بازیکن متنی را در اختیار کاپ قرار داده که متن آن را در زیر می خوانید:

بسمه تعالی

جناب آقای سیدجواد هاشمی، بازیگر محترم سینما و تلویزیون

با سلام
جنابعالی اخیرا قبل و بعد از مسابقه تشریفاتی تیم هنرمند ان و تیم منتخب لالیگا صحبت هایی را درباره جواد نکونام انجام داده اید که جا دارد بنده به عنوان عضوی کوچک از خانواده فوتبال، همبازی و همچنین یکی از نزدیکان آقای نکونام پاسخی کوتاه به صحبت های شما بدهم تا اذهانی که سعی در گمراه کردن آنها دارید روشن گردد.
آقای نکونام به عنوان یک چهره فوتبالی از مکتب انسان ساز پاس برخاسته و سال ها برای فوتبال ملی و باشگاهی کشورش تلاش کرده است لذا با چنین اظهارات دور از واقعیتی نزد مردم کوچک نمی شود.
جناب آقای بازیگر، تبعات منفی این گونه صحبت های غرض ورزانه نهایتا به خود افرادی برمی گردد که خواسته یا ناخواسته، ارادی و یا غیرارادی دهان گشوده و با چشم بستن بر جایگاه فردی چون جواد نکونام در جهت تخریب او گام برداشته اند. غافل از آنکه جایگاه نکونام و نکونام ها یک شبه نزد مردم ایجاد نشده که با چند مصاحبه و چند روز جریان سازی تخریب گردد.
آقای سیدجواد هاشمی، درباره دیدار روز پنجشنبه گذشته و علت عدم حضور آقای جواد نکونام در آن دیدار، گفتنی ها بسیار است که خوشبختانه شما به آنها آگاهی دارید لذا اکنون صلاح است که آن حرف ها ناگفته بماند و مطمئن باشید اگر ناگفته ها گفته شود آنکه نزد مردم سرافکنده خواهد شد نه نکونام، که دیگرانی هستند که حالا کمر به تخریب این بازیکن ارزنده بسته اند.
حال می خواهید با استناد به عدم حضور آقای نکونام در آن مسابقه -که حق شخصی ایشان بود تصمیم بگیرد باشد یا نباشد- علیه او جریان سازی کنید و لب به توهین گشوده اید، اما مطمئنا با این تلاش های مذبوحانه ره به جایی نخواهید برد و در نهایت خود گرفتار این جریان سازی ناجوانمردانه خواهید شد.

با احترام
بهنام ابوالقاسم پور برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟