این پسر 19 ساله دزد تک روی تهران است / سامان فقط موبایل می قاپید + عکس

به گزارش رکنا،روز 4 اردیبهشت ماه امسال، مردی با مراجعه به کلانتری 113 بازار به مأموران اعلام کرد که گوشی تلفن همراهش از سوی موتورسوار تک رویی قاپیده شده است .
وقتی ردیابی دزد خیابانی با دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران پیش روی ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت
مالباخته به آنان گفت : " در محدوده بازار پیاده در حال صحبت با گوشی تلفن همراه بودم که ناگهان دزد موتورسوار به من نزدیک شد و در یک لحظه اقدام به قاپیدن گوشی کرده و گریخت " .
کارآگاهان در این مرحله با مهندسی معکوس به بررسی های اطلاعاتی بین خریداران موباایل های سرقتی در محدوده میدان پرداخته و مرد سابقه داری را به دام انداختند و این مالخر خیلی زود اقرار کرد دزد تک رو سامان نام دارد .
با این سرنخ دزد 19 ساله که از قدیم به تنهایی دست به سرقت می زد شناسایی شد .
کارآگاهان بلافاصله مخفیگاه سامان در منطقه فردیس کرج را ردزنی کردند و وی را در اقدامی غافلگیرانه به دام انداختند.
"سامان . خ" در مواجهه حضوری با مالخر حرفه ای شناسایی شد و چاره ای جز اقرار ندید و پذیرفت سوار بر موتورسیکلت با پرسه زنی در مناطق مرکزی شهر تهران بویژه در محدود بازار تهران ، خیابان بهشت ، میدان فردوسی ، سعدی و همچنین فدائیان اسلام ، مجاهدین اسلامی ، مخبر الدوله و ... دست به موبالی قاپی می زند.
سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی ، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر به رکنا، گفت : " با توجه به اعتراف سامان به این موبایل قاپی های سریالی دادیار پرونده با تقاضای انتشار تصویر دزد تک رو از کسانی که در دام وی افتاده اند خواست به پایگاه هفتم پلیس آگاهی در میدان پانزدهم خرداد مراجعه کنند." .

کدخبر: 76180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟