گفتگوی تلفنی و جالب رئیس پلیس ایران با دختر بچه 5 ساله ای که از پلیس می ترسید

دختر پنج‌ساله درحالی‌که گریه می‌کرد، به آغوش مادرش پناه برد. او صحنه‌ای ترسناک از پلیس دیده بود که در ذهنش ثبت شد.
پدرومادر میترا که حال دختر کوچولویشان را دیدند، در تماس با تلفن١٩٧ گوشی را به دختربچه دادند تا خودش با پلیس صحبت کند و شاید ترسش بریزد. فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی پاسخ‌گوی تماس‌های مردمی با دفتر نظارت همگانی پلیس هستند. میترا با زبان بچه‌گانه‌اش می‌گفت: چرا همسایه ما را گرفتین؟ من از پلیس می‌ترسم.
آن‌روز کسی که به تماس میتراکوچولو پاسخ می‌داد، فرمانده نیروی انتظامی کشور بود. سردار سرتیپ حسین اشتری با شنیدن صدای میترا و دغدغه و نگرانی‌های این کودک، تحت‌تاثیر قرار گرفت و با لحنی صمیمانه از میتراکوچولو دلجویی و به سخنان این کودک پنج‌ساله گوش کرد.
فرمانده پلیس کشور در تماس با فرماندهی پلیس خراسان‌رضوی خواستار پیگیری سریع موضوع شد. سردار امیری‌مقدم نیز بلافاصله برای دلجویی از میتراکوچولو دستورات لازم را صادر کرد.
یک نفر از عوامل بازرسی فرماندهی انتظامی نیشابور همراه با همسر و دخترکوچولویش به نام زهرا، درحالی‌که برای میتراکوچولو اسباب‌بازی و شیرینی خریده بودند، به دیدار او رفتند. افسر پلیس از دختر کوچولو عذرخواهی کرد و گفت: پلیس دوست بچه‌هاست و هر کاری انجام می‌دهد، به‌خاطر حفظ امنیت و آرامش جامعه است. برای همین افراد خلاف‌کار را دستگیر می‌کنند.
میترا در کنار پلیس عکس یادگاری گرفت و لبخندی ناز بر چهره‌اش نشست

کدخبر: 86934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟