وحشت شرور خطرناک آبادان از نام یک پلیس جوان/ این شرور از ترس به رودخانه کارون پرید

ساعت 9 شب گذشته، درپی تماس های پی در پی ساکنان منطقه جرم خیزمنطقه سده آبادان با پلیس 110 مبنی براینکه شروری به نام علی معروف به علی گردو، دوشب متوالی است که شمشیر زنی و قمه کشی اقدام به زورگیری و عربده کشی می کند مامورین کلانتری15شهری آبادان بلافاصله به محل اعضام شدندوعلی گردو را شمشیر بدست دیدند.
حضورپلیس تاثیری در رفتار علی گردو نکرد تا اینکه نیروی کمکی از راه رسید و جوان شرور باز به قدرت نمایی اش ادامه داد.
تحقیقات اطلاعاتی پلیس در زمینه این شرور نشان داد وی سابقه دارمعروف وبدنامی درشهرستان آبادان بوده وسال گذشته باساتور به چندپلیس حمله کرده و آنان را زخمی کرده بود تا اینکه با شلیک گلوله زمین گیر شده و مدتی در زندان بود اما پس از ازادی دست از اقدامات مجرمانه اش نکشیده و باز به قدرت نمایی های خیابانی و زورگیری های وحشتناک دست می زند.
ماموران با توجه به اینکه درمنطقه جرم خیزسده به دلیل ازدحام جمعیت امکان تیر اندازی وجود نداشت به ناچارازاستوارمحمدرضاماکنعلی پلیس جوان اندیمشکی که 5بارتوانسته بود این شرور رادستگیرکند استفاده کردند و استوارماکنعلی ماموریگان امدادی که آن شب زمان استراحتش بود به محض اینکه شنیدعلی گردو اززندان آزاد شده وبازهم به کارهای گذشته اش ادامه می دهد برای رویاروی بااین شرورخطرناک دست خالی وبالباس شخصی درمحل حاضر شد.
علی گردوکه حتی ازاسم استوارماکنعلی وحشت داشت بااینکه ماموران زیادی وی رامحاصره کرده بودند خودرادرون رودخانه کارون پرتاب کرد وبااستفاده ازتاریکی شب ازمحل متواری شد .
علی گردوزمانیکه اعلام شده بودقراراست استوارماکنعلی برای دستگیری اش واردعمل شود گفته بود درشهرشایعه شده که این پلیس ازآبادان منتقل شده وبه همین دلیل من باقدرت زورگیری وعربده کشی می کنم .
گفته می شوداین شرورآبادانی ازترس نام این پلیس جوان ازاستان خوزستان خارج شده وبه خانواده اش گفته تازمانی که این پلیس درآبادان خدمت کندبه این شهرستان بازنخواهد گشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش


اخبار زیر را از دست ندهید:
دام شیطانی یک زن برای مهاجران ایرانی در ترکیه
٦ ایرانی در میان قربانیان انفجارفرودگاه آتاتورک +عکس وفیلم

آرایشگاه ها و خوابگاه‌های دانشجویی اراک بازرسی می شوند



نامه عجیب دختر راننده اتوبوس سربازان/ خواب دیدم سربازان قربانی دور پدر شرمنده ام حلقه زدند

کدخبر: 87273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟