سرقت‌های بزرگ مأموران قلابی از طلا فروشی‌ها+عکس

صاحب یکی از طلافروشی‌های این شهرستان چندی قبل خبر داده بود که سه دزد به‌عنوان مأمور وارد مغازه‌اش شده و بیش از 9 کیلوگرم طلا سرقت کرده و سپس با یک خودروی پژو گریخته‌اند. کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان تحقیقات تخصصی و پس از 24 ساعت توانستند هویت دزدان را شناسایی کنند. بدین‌ترتیب مخفیگاه دو نفر از آنان در یکی از شهرستان‌های مرکزی کشور به محاصره پلیس درآمد و هر دو همراه با یکی دیگر از همدستانشان دستگیر شدند.
دزدان دستگیر شده بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفتند و با اعتراف به سرقت از طلافروشی در مسجد سلیمان گفتند با همین شیوه به یک طلافروشی در شهرستان یزد هم دستبرد زده‌اند. کارآگاهان سپس به نشانی مخفیگاه سومین عضو این باند در یکی از شهرهای شمال غربی کشور دست یافتند و او را نیز در عملیاتی غافلگیرانه به دام انداختند. 4 نفر از مالخران و معاونان جرم و مخفی‌کنندگان اموال مسروقه نیز دستگیر شدند و مقدار 4 کیلو و 257 گرم طلا - 144 عدد سکه پارسیان در وزن‌های مختلف و همچنین دو دستگاه بیسیم دستی، یک عدد شوکر الکتریکی، دو عدد کارت جعلی شناسایی مأمور پلیس با دو رشته دستبند یکبار مصرف و مبلغ 4 میلیارد و هفتصد میلیون ریال حاصل از فروش طلاهای مسروقه که در حساب‌هایشان بود کشف شد.
در حال حاضر تحقیقات تخصصی برای کشف سرقت‌های احتمالی یا سایر جرایم باند تبهکاران ادامه دارد برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟