دستگیر قاتل زن و شوهر در تجریش / قاتل عاشق زن شوهردار شده بود

ساعت 2 بامداد سه‌شنبه 18 خرداد سال جاری صدای شلیک های گلوله سکوت شبانه را در خیابان بهروز ولیعصر شکست و اهالی محل خیلی زود خود را به پشت پنجره ها رسانده و دیدند مردی سیاهپوش با اسلحه ای که در دست داشت زن جوانی را در جلوی ساختمان تجاری هدف 4 قرار داده است.
این در حالی بود که شوهر زخمی این زن با صدا زدن مرد تیرانداز به دنبال وی دوید اما مرد تیرانداز توانست پا به فرار بگذارد.
خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 101 تجریش وارد عمل شدند وبازپرس سجاد منافی آذر را در جریان این ماجرا قرار دهند .
کاراگاهان اداره ویژه قتل در گام نخست تحقیقات پی بردنکه زوج جوان سرایدار ساختمان تجاری درخیابان بهروز هستند که ساعت 2 بامداد وقتی از یک میهمانی به خانه بازگشته اند عامل جنایت که درکمین آنها بوده پس ازحضور زوج جوان در داخل پارکینگ ابتدا مرد سرایدار را زخمی کرده و سپس زن جوان را که جلوی در ساختمان از مرد مسلح می خواست که به این درگیری پایان دهد هدف گلوله قرار داده است.
خیلی زود برادر این زن در صحنه جنایت حاضر شد و وقتی مشخصات مرد سیاهپوش راشنید ادعا کرد که او همان مزاحم قدیمی خواهرش است و چندی پیش تعهد داده بود که دیگر به خانه خواهرش نزدیک نشود.
در این مرحله فرضیه علاقه مرد سیاهپوش به زن جوان در دستور کار ماموران قرار گرفت و احتمال داده شد که در گذشته عامل جنایت به زن جوان علاقه داشته و در حالیکه زن جوان با مرد دیگری ازدواج کرده است مرد عاشق دست از مزاحمت هایش برنداشته و قصد داشته باعث طلاق این زوج شود که وقتی موفق نمی شود اقدام به انتقام مرگبار کرده است.
کارآگاهان در همان تحقیقات ابتدایی پی بردند که عامل جنایت به منطقه کوهدشت فرار کرده و زندگی پنهانی را آغاز کرده است که در این مرحله بازپرس منافی اذر دستور داد تا تیمی از ماموران برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شوند.
کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیس ی روز چهارشنبه 16 تیرماه بنیامین 27 ساله را که در مخفیگاهش بود دستگیر کردند.
به گزارش رکنا،تحقیقات ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟