تسویه حساب عجیب در لانه سگ ها با 2 کارگر در جاجرود

اول فروردین امسال دو مرد جوان به اداره پلیس کرج رفتند و مدعی شدند که در دام گروگانگیران خشن گرفتار شده‌اند. یکی از آنها گفت: از آبان‌ماه 94در یک کارگاه مبل‌سازی‌ در ملارد کرج به‌عنوان رویه کوب مشغول به‌کار شدم. کارفرما اما هرماه از پرداخت حقوق سرباز می‌زد تا اینکه طلبم به 8میلیون تومان رسید و تصمیم گرفتم شکایت کنم. اما دو روز مانده به پایان سال کارفرما با من تماس گرفت و خواست برای تسویه حساب به کارگاه بروم.
29اسفند بود که همراه همکار دیگرم که او هم مانند من از صاحب‌کارمان طلب داشت به کارگاه رفتیم. در آنجا کارفرما به جای پرداخت حقوقمان، هردوی ما را با چوب کتک زد و زخمی کرد. پس از آن با همدستانش ما را به سوله‌ای در حوالی جاجرود بردند. 24ساعت در لانه سگ‌ها زندانی بودیم. وی ادامه داد:روز بعدبه آنجا آمدند و ما را سوار ماشین خودم کردند از ساعت 10صبح تا غروب در خیابان‌های تهران می‌چرخاندند تا اینکه غروب ما را در منطقه کهریزک رها کردند. همکارم هم 3و نیم میلیون از کارفرما طلب داشت که هردو تصمیم به شکایت گرفتیم.
پس از این شکایت، مأموران پلیس آگاهی کرج راهی کارگاه موردنظر شدند اما آنجا در آخرین روز سال 94تعطیل شده و کارکنان آن فراری شده بودند. به گزارش همشهری، تیمی از مأموران تحقیقات خود را برای دستگیری کارفرمای فراری و همدستانش آغاز کرده‌اند تا ابعاد پنهان پرونده آشکار شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟