سری جدید شکرستان کلید می خورد

فواد صفاریان‌پور کارگردان مجموعه عروسکی «شکرستان» درخصوص ویژگی‌های این کار بیان کرد: هم اکنون در میانه پیش تولید به سر می بریم. اوایل ماه مرداد کار را کلید خواهیم زد. امیدوارم خیلی زود کار آماده پخش شود و به روی آنتن برود. بخش عمده ای از عروسک ها نیز ساخته شده اند. جنس این عروسک ها اسفنجی است، که نمونه مشابه آنها را در مجموعه های دیگر مانند «شهرموش‌ها»، «کلاه قرمزی» و... دیده‌ایم.
وی در ادامه تصریح کرد: این سری از «شکرستان» با قسمت قبلی آن متفاوت است، در واقع در دو مدیا و سبک متفاوت کارشده‌اند. البته سعی داریم دراین سری به لحاظ تکنیکی کار ویژه تری را ارائه دهیم.
صفاریان پور اظهار داشت: در این مجموعه هریک از کاراکترها دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند. شخصیت های مختلف با کاراکترهای متفاوت. به طورکل، کار سریالی اپیزودیک است که هریک از قسمت ها دارای قصه ای مجزا هستند.
کارگردان «شکرستان» خاطرنشان کرد: لوکیشن و محل تصوربرداری در «شهرک سینمایی حاتمی» است. مجموعه عروسکی «شکرستان» در 50 قسمت 60 دقیقه ای، جمعه ها از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
وی در پایان عنوان کرد: برخلاف سری گذشته صداپیشگان حرفه ای در این مجموعه حضور خواهند داشت. امیدوارم با ساخت این مجموعه شاهد یک کار استاندارد عروسکی باشیم که نسل جدیدی از برنامه سازان عروسکی را به این حوزه معرفی می کند.
گفتنی است؛ عوامل مجموعه عروسکی «شکرستان» عبارتند از:
تهیه کننده: جواد فرحانی، کارگردان: فواد صفاریان پور، مجری طرح و مدیرتولید: حسین هادیان فرد، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: روزبه سجادی حسینی، طراحان صحنه: بزرگمهرحسین پور، پیمان قانع، طراح و سازنده عروسک ها: بنفشه بدیعی.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟