اعدام مرد شیطان صفتی که منشی جوان دندانپزشکی را پس از هتک حرمت قربانی کرده بود+عکس

صبح روز چهارشنبه 6 متهم به قتل که در سناریوهای مختلفی دست به جنایت زده بودند در زندان به دار مجازات آویخته شدند و یکی از آنها مرد شیطان صفتی بود که سال 90 پس از اجرای توطئه سیاهش منشی دکتر را به قتل رساند.
31 خرداد سال 90 ماموران کلانتری 129 جامی در جریان کشته شدن منشی یک دندانپزشکی در خیابان هاشمی فرد در خیابان ولیعصر قرار گرفتند و خیلی زود تیم های ویژه پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس عموزاد در قتلگاه دختر جوان حاضر شدند.
تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که معصومه 25 ساله از سوی عامل جنایت خفه شده است و قاتل اقدام به سرقت طلاها، کارت عابربانک دختر جوان کرده است.
در ادامه دکتر دندانپزشک هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: مطبم در طبقه بالای خانه خاله ام است و معمولا هر 2 هفته یکبار مطبم را برای نظافت تعطیل می کنم و روز حادثه در مطب نبودم و خاله ام روز حادثه دیده که منشی ام ساعت 30/8 صبح به مطب آمده ولی ساعت 11 هر چه زنگ مطب را به صدا در آورده کسی پاسخگو نبوده که با مشکوک بودن به این ماجرا با کلید یدکی که در خانه بود خاله ام وارد مطب می شود و با جسد منشی ام روبرو شده است.
کارآگاهان در گام بعدی پی بردند که دختر جوان از سوی عامل جنایت هدف اقدام شیطانی قرار گرفته است و در این مرحله ماموران به سراغ شرکت خدماتی که برای نظافت مطب دختر نیرو می فرستاد رفته و در تحقیقات مشخص شد که مدتی است که کسی برای نظافت به این مطب مراجعه نکرده است اما در تحقیقات پلیسی روشن شد که سعید یکی از نیروهای شرکت خدماتی چندباری برای نظافت به آنجا رفت و آمد داشته و از زمان حادثه نیز به طرز عجیبی ناپدید شده است.
ماموران در این مرحله با توجه به اینکه سعید معمولا در مسافر خانه های اطراف میدان امام خمینی زندگی می کند ردزنی ها را آغاز کرده و روز 2 تیرماه این متهم دستگیر شد.
سعید که در زمینه های فساد اخلاقی، سرقت از خودرو، جعل و کلاهبرداری سابقه دار است ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی خود را در برابر مدارک پلیسی دید لب به اعتراف گشود.
این متهم گفت: چند بار از طریق شرکت خدماتی برای نظافت به دندانپزشکی خیابان «هاشمی‌فر» رفتم و با مظلوم‌نمایی اعتماد منشی را جلب کردم و بعد از مدتی از «معصومه» خواستم برای اینکه به شرکت خدماتی کمیسیون ندهم، مستقیم با موبایل خودم تماس بگیرد که وی نیز پذیرفت و روز 31 خرداد با من برای نظافت مطب تماس گرفت.
وقتی به مطب دندانپزشکی رفتم برق طلاهای دختر جوان وسوسه ام کرد و وسوسه شیطانی نیز مرا تسخیر کرده بود به همین خاطر با تهدید و زور او را هدف قرار دادم و پس از خفه کردنش طلاها، پول نقد و کارت بانکی و گوشی موبایلش را به سرقت بردم که با توجه به رمز کارتش که روی کارت نوشته شده بود توانستم 150 هزار تومان نیز از حسابش برداشت کنم.
بدین ترتیب صحنه جرم بازسازی شد و سعید در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار گرفت و این در حالی بود که مادر و خواهر معصومه خواستار قصاص مرد شیطانی شدند.
قاضی دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهم با 4 قاضی دیگر وارد شور شده و سعید را به جرم کشتن «معصومه» به قصاص نفس، به خاطر آزار شیطانی به اعدام و به‌خاطر دستبرد به سه سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم کردند و این رای در شعبه 11 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.
بنا به این گزارش، سعید سحرگاه چهارشنبه به اتهام تجاوز ش به دار مجازات آویخته شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.



اخبار زیر را از دست ندهید:
اشتباه پزشکی این بار در نطنز/تیغ جراحی به پلک نوزاد رحم نکرد +عکس
آزار و اذیت بی شرمانه پسربچه های دبستان غیر انتفاعی تهران توسط مدیر مدرسه و 2 هم دستش در زیر زمین
قاتل 4 عضو یک خانواده در میاندوآب دستگیر شد
اعدام مرد شیطان صفتی که منشی جوان دندانپزشکی را پس از هتک حرمت قربانی کرده بود+عکس
ادعای جدید قاتل خاله در دادسرا

کدخبر: 98491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟