سازنده کیلیپ های دروغین علیه پلیس شناسایی شد

سردار کمال هادیانفر با بیان اینکه متاسفانه مدتی است برخی از کاربران با سوء استفاده از عنوان و نشان پلیس در فضای مجازی به ویژه در شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان تحت موبایل اقدام به انتشار مطالب و کیلیپ های تصویری دروغین از برخورد پلیس با مردم می کنند، گفت: رعایت حقوق شهروندی یکی از مهمترین وظایف ناجاست و همیشه سرلوحه کار کلیه نیروهای پلیس در کشور بوده است.
وی با اشاره به انتشار چندین ویدیوی دروغین از رفتار پلیس با مردم در شبکه های اجتماعی، گفت: به تازگی ویدیویی تحت عنوان و ادعای " تجاوز به دختر بازداشت شده توسط ماموران پلیس با واژگونی خودروی گشت ارشاد در زیر پل سید خندان" منتشر شده که تمامی این کیلیپ ها دروغین و ساختگی است.
رئیس پلیس فتای ناجا اعلام کرد: بررسی ها نشان داد، فیلم منتشر شده واژگونی خودروی گشت ارشاد مربوط به سال 1388 و محل وقوع آن "پل حافظ" است که فتنه گران پس از مشاهده ماموران بی دفاع نیروی انتظامی و با سوء استفاده حضور جمعیت در محل، خودرو را واژگون می کنند.
وی از شناسایی عامل اصلی انتشار این تصاویر خبرداد و گفت: این افراد به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند چهره پلیس را مخدوش کنند.
سردار هادیانفر در خاتمه از هموطنان خواست به این گونه کیلیپ ها که در فضای مجازی منتشر می شود، توجه نکرده و با مراجعه به سایت پلیس فتا این موضوعات را از طریق قسمت "ارتباط با ما" به پلیس اطلاع دهند تا ناامن کنندگان امنیت جو روانی جامعه شناسایی شده و با آنها برابر قانون برخورد شود برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟