قتل عام 5 روستای در بکتاش میاندوآب

ساعت 2 بامداد چهارشبنه فردی در تماس با پلیس از شنیده شدن صدای شلیک گلوله از خانه همسایه اش در روستای بکتاش شهرستان میاندوآب خبر داد.دقایقی بعد اولین گروه پلیس به خانه مورد نظر رفته و در بررسی یکی از اتاق های خانه روستایی با جسد پسر 22 ساله و پیکر زخمی پسر 5 ساله ای رو به رو شدند.در بررسی یکی دیگر از اتاق ها آنها با جسد مادر 42 ساله، دختر 11 ساله و جسد نیمه جان پدر 48ساله خانواده رو به رو شده و بلافاصله دو مجروح این حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.
با اعلام این موضوع به تیم های ویژه پلیس آگاهی بلافاصله کارآگاهان ویژه قتل استان آذربایجان غربی به روستای بکتاش رفتند. در تحقیقات اولیه مشخص شد انگیزه این جنایت هولناک سرقت نیست و به احتمال زیاد اعضای خانواده روستایی قربانی انتقام شدند.
کارآگاهان پلیس آگاهی در ابتدا از اهالی روستا تحقیق کردند که یکی از آنها گفت ساعتی قبل فرد مسلحی را سوار بر خودرو پژو 405 دیدم که از کنارم عبور کرد. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان تحقیقاتشان را روی شناسایی مالک خودرو متمرکز کنند.
ساعتی بعد خودرو پژو مشکی رنگ در مقابل خانه یکی از ساکنان روستا پیدا شد اما مرد میانسال مدعی شد خودرو متعلق به پسر 24 ساله اش است که ساعتی قبل خانه را ترک کرده و او اطلاعی از محل حضور فرزندش ندارد.با اطلاع از هویت پسر 24 ساله تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد اما ساعتی بعد ماموران متوجه شدند پدر 48ساله خانواده به علت شدت جراحات جانش را از دست داده است.
در ادامه با گذشت سه ساعت از وقوع جنایت کارآگاهان موفق شدند مظنون اصلی جنایت را در باغی در اطراف روستا شناسایی و دستگیر کنند.با انتقال متهم 24 ساله به اداره آگاهی او اعتراف کرد به علت اختلافات قدیمی با پسر این خانواده مرتکب این جنایت شده است.
سرهنگ شیخ نژاد رئیس پلیس شهرستان میاندوآب با اشاره به اینکه روز گذشته پسر 5 ساله این خانواده نیز در بیمارستان جان سپرد به خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: با مرگ هر 5 عضو خانواده پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با توجه به اعترافات عامل این جنایت، به زودی صحنه قتل از سوی متهم بازسازی می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟