عروس وداماد میهمان بی معرفت زنان سالخورده+عکس متهمان

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه به رکنا، گفت: در پی یک فقره سرقت به عنف در خیابان جانبازان شهر تربت حیدریه تیمی از دایره آگاهی کلانتری 11 این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ سید ابوالقاسم حیدری مقدم افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد زوج جوان - که به تازگی ازدواج کرده بودند - به بهانه اجاره وارد منزل زنی سالخورده شدند و با توسل به زور طلاهای وی را سرقت و از محل متواری شدند.
وی تصریح کرد: تحقیقات میدانی پلیس در این رابطه ادامه داشت تا اینکه روز گذشته شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی تماس می گیرد و عنوان می کند که همسایه فرد مالباخته است و در خیابان گلچین خودرو زوج زورگیر را شناسایی کرده است.
سرهنگ حیدری مقدم ادامه داد: ماموران دایره آگاهی کلانتری 11 با دریافت گزارش بلافاصله به محل اعزام و با راهنمایی این شهروند وظیفه شناس، زوج زورگیر را در حال عملی کردن نقشه زورگیری شان از یک زن سالخورده دیگر دستگیر کردند.
وی عنوان داشت: متهمان به نام های مرتضی( 37 ساله) و مریم (35 ساله) که اهل و ساکن استان یزد بوده و اعتیاد شدید به مواد افیونی دارند در بازجویی های پلیس و مواجهه با مالباختگان تاکنون به دو فقره زورگیری طلاهای زنان سالخورده اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه با اشاره به کشف طلاهای زورگیری شده و تحویل آنها به مالباختگان خاط رنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی به پلیس آگاهی منتقل شدند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟