جسد زن 22 ساله در باغچه خانه اش دفن شده بود/ قربانی با پسر 2 ساله اش در این خانه زندگی می کرد

پلیس ولز، انگلیس با تماس همسایگان زن 22 ساله ای مبنی بر شنیدن صدای جیغ و فریاد از خانه اش در ساعت 4 صبح روز دوشنبه گذشته به محل اعزام شدند که با بررسی های اولیه با مورد مشکوکی برخورد نکردند، اما با مراجعه مجدد و بررسی های بیشتر، جسد این زن در باغچه خانه ای که با پسر 2 ساله اش در آن زندگی می کرده، کشف شد.

جسد "اما لوئیس باوم" روز دوشنبه ساعت 10:45 صبح توسط افسران پلیس از زیر خاک های باغچه خانه اش بیرون کشیده شد. طبق اظهارات همسایگان قربانی، ساعات اولیه روز دوشنبه گذشته صدای جیغ و فریاد از خانه این زن شنیده می شده، اما هیچ کدام از آنها رفت و آمد مشکوکی را حوالی این خانه مشاهده نکرده اند. بر اساس گزارش اولیه اداره پلیس این زن در ساعات اولیه روز دوشنبه به دلایل نامشخصی کشته شده است و دو مظنون، مردی به اتهام قتل و زنی را به اتهام گمراه کردن پلیس در مسیر روند تحقیقات پلیس و همدستی دستگیر شده اند.

البته دو مرد دیگر نیز در ارتباط با این قتل بازداشت شده بودند که به دلیل اثبات عدم ارتباط با این قتل آزاد شده اند. سخنگوی پلیس ولز اذعان داشته تحقیقات در حال انجام است و در حال حاضر جزئیات بیشتری در این خصوص نمی توان منتشر کرد. مرگ غم انگیز این زن جوان خانواده، همسایگان و دوستان "اما" را به شدت متاثر کرده است و دوستان اش صفحه ای را برای جمع آوری کمک مالی به خانواده وی راه اندازی کرده اند.

کدخبر: 99108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟