اهواز غرق شد! / عضو شورای شهر: مسئولان آنقدر بودجه گرفته‌اند که نمی‌توانند بگویند غافلگیر شدیم + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مسئولان محلی غافلگیر شده اند. این جمله غافلگیر شده ایم دیگر در مورد آبگرفتگی های شهر اهواز جوابگو و راه فرار نیست.مساله آب‌های سطحی موضوع جدیدی نیست که کسی را غافلگیر کند.

سیدمحمدجواد رضوی-رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزش و جوانان شورای شهر اهواز در واکاوی ماجرای آبگرفتگی های قدمت دار شهر اهواز پس از هر بارش گفته بود: در سال ۱۴۰۱ در بودجه دو ردیف اعتباری در خصوص آب‌های سطحی داشتیم و شهرداری می‌توانست از این دو ردیف برای رفع مشکل آب‌های سطحی و خرید تجهیزات مورد نیاز استفاده کند. سال گذشته تنها در یک ردیف اعتباری، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده بود که ۶۰ میلیارد تومان از آن را در همان سال گذشته به جاهای دیگر اختصاص دادند. این مساله به معنی این است که آب‌های سطحی برای آن‌ها اولویت نداشته است.

رضوی عنوان کرد: در ردیف اعتباری دیگر هم ۶۶.۵ میلیارد تومان برای آب‌های سطحی پیش‌بینی شده بود که ۱۸.۵ میلیارد تومان آن را نیز برداشتند و به جاهای دیگر اختصاص دادند.

وی ادامه داد: هم چنین سال 1402 حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای مساله آب‌های سطحی اعتبار پیش‌بینی شده بود که تاکنون تنها ۱۸.۵ میلیارد تومان آن هزینه شده است یعنی در این فاصله‌ای که بارندگی نبود شهرداری می‌توانست همه تجهیزات مورد نیاز را تهیه کند  و اکنون به بارندگی رسیده‌ایم و مردم این گونه مورد اذیت و آزار قرار گرفتند و از این بابت، اعضای شورای شهر و شهروندان نارضایتی دارند.

 

 

کدخبر: 982919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟