شماره‌ گذاری"ایکس 55 پرو " مدیران خودرو متوقف شد

به گزارش رکنا، بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران ، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره 6924 در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تأیید نوع خودروی مذکور، ضروری است، شماره‌گذاری آن متوقف شود.

گفتنی است، چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی از لحظه شکسته شدن اکسل خودرو ام‌وی‌ام X55 پرو و واژگونی آن در اتوبان کاشان-قم منتشر شد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

البته مدیران خودرو در پی این حادثه، اقدام به صدور فراخوان عمومی و سراسری کرده است به نحوی که به صورت فراگیر و در سطحی ملی، تمامی خودروهای X55 پرو را در سراسر کشور مورد بررسی فنی، تخصصی و دقیق قرار می گیرند.

واژگونی وحشتناک خودرو ام وی ام x55 / مدیران خودرو هشدار داد!

فراخوان خودرو ایکس ۵۵ پرو

پس از انتشار ویدئویی از ایراد اکسل یک خودرو ایکس ۵۵ پرو، مدیران خودرو فراخوان صادر کرد. فراخوان مدیران خودرو ویژه خودرو‌های ام. اوی. ام ایکس ۵۵ پرو بوده و برای رفع مشکل اکسل خودرو اعلام شده است.

گفتنی است این فراخوان تا زمان رفع مشکل ادامه خواهد داشت.

برای شرکت در این فراخوان نیاز به حضور در نمایندگی‌ های مدیران خودرو نیست و فرآیند رفع ایراد پس از تماس شرکت با مالکان خودرو‌های ایکس ۵۵ پرو آغاز خواهد شد.

طبق این فراخوان، ضمن بازدید اکسل چنانچه نیاز به تعویض اکسل باشد، به صورت رایگان اقدام به تعویض اکسل خواهد شد.

کدخبر: 995562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟