نماینده هشترود: بسیجیان نیروی کار آمد واز خود مردم هستند / گفتگوی اختصاصی

به گزارش رکنا، سید حمزه امین گفت:وی افزود: آنچه که بسیج را به عنوان یک نیروی کارآمد مشخص کرده حضور حماسی و فعال او در تماک میادین و صحنه هایی است که به واسطه آن انقلاب را بیمه کرده است و عمر با برکت این نظام را به چهل سالگی رسانده است.

وی ادامه داد: راهبرد موثر حضرت امام(ره) در تاسیس این نهاد انقلابی و کاملا مردمی، راهبردی استراتژیک، مدبرانه، عقلانی و فراتصور ملت ایران بود.

وی خاطر نشان کرد: آنچه امروز دشمن را بیش از گذشته دچار ترس و وحشت کرده، گسترش وسیع سیره و فرهنگ بسیج و

در کشور و در سطح کشورهای اسلامی و منطقه از جمله حشد الشعبی در عراق و انصار الله در یمن است.

امینی باشاره به جایگاه رفیع بسیج در کشور و منطقه، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برنامه مدون حضرت امام(ره) از تشکیل بسیج این بود که مردم بسیج را خوب درک کرده و بعد جذب آن شوند و از نظر ایشان جایگاه کسانی که در بسیج از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند همانند کسانی هستند که در صدر اسلام از اسلام دفاع می‌کردند.

سید حمزه امینی در آخر گفت:من نیز افتخار می کنم که یک بسیجی ام ودر سنگر مجلس در خدمت مردم عزیز وولایت مدار هشترودوچاروایماق ومنطقه نظرکهریزی هستم.ودر این راه هر چه از دستم بر آید بسیجی وار به همشهریانم خدمت خواهم کرد .چون خدمت بسیج صادقانه است ودر همه جای ایران اسلامی هر مشکلی که پیش بیاید بسیج اولین کسی که در جهت آن مشکل تلاش شبانه روزی می کند.واین زحمات بر هیچ کسی پوشیده نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟