حاج قاسم سلیمانی  ستاره ای درخشان در آسمان ایران اسلامی است

به گزارش رکنا،سرهنگ مالک ‌ ناجی  در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام که ۱۴ دی‌ماه در مسجد جامع هشترود  برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت‌شناسی سردار شهید سلیمانی به ما می‌آموزد که همیشه با ظلم استکبار مبارزه کنیم و در راه نهادینه شدن صلح در جهان، کوشش کنیم.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی، وجود خویش را فدا و انفاق کرد تا امنیت و صلح برای اُمت اسلامی، برقرار شود و شخصیت ایشان، مصداق بارز تعریف بصیرت است.

وی ادامه داد: سال‌ها مجاهدت سردار شهید سلیمانی به این خاطر بود که دشمنان ایران اسلامی نتوانند بر ملت شجاع ایران و سایر ملت‌های مظلوم جهان اسلام، سلطه پیدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود تاکید کرد: شهدای مدافع حرم با دفاع از حرمین شریفین موجی از افتخارات را برای انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه و دنیا به ارمغان آوردند.

وی متذکر شد: این شهدای عزیز اقتدار ایران اسلامی را در تمامی عرصه‌ها بالا بردند و با شهادت خویش نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

سرهنگ ناجی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم با شهادت خویش به ما بصیرت و آگاهی بخشیدند و امروز جوانان ما باید شجاعت و شهامت را از این شهدای گرانقدر بیاموزند.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود اظهار نمود: امنیت و آرامش ما مدیون خون پاک شهیدان است، لذا باید قدر شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بدانیم.

در آخر از پدر بزرگوار شهید مدافع حرم هشترود (اسماعیل کربمی) وچند نفر از رزمندگان جبهه مقاومت این شهرستان تقدیر وتجلیل به عمل آمد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟