متقاضی پشت نوبت برای دریافت مستمری نداریم

 

به گزارش  رکنا از آذربایجان‌غربی؛پروین محمد پوری با اشاره به اینکه طی سال های گذشته ۱۰ هزار ‌۸۷۰ خانوار از مددجویان پست نوبت بودند گفت: با تلاش های شبانه روزی در حال حاضر این رقم به صفر رسیده و چیزی به نام پشت نوبتی مستمری بگیر در استان نداریم.

وی افزود: ۹۷ هزار و ۳۴۹ خانوار در استان تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد ۶۳ هزار و ۴۸۰ خانوار مستمری ماهانه دریافت می کنند.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد:در سفر استانی ریاست جمهوری به آذربایجان غربی،مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به بهزیستی استان اختصاص یافت که تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال آن جذب شده و از این رقم ۱۰۰ میلیارد ریال در رابطه با مسکن معلولین و ایتام بوده است.

محمد پوری تصریح کرد: همچنین با جذب ۴۶ میلیارد ریال کمپ ترک اعتیاد زنان ارومیه بازسازی و نوسازی و به ظرفیت ۱۰۰ نفر توسعه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در راستای حمایت از مرکز توانبخشی موفق به جذب کمک بلاعوض ۱۱۷ میلیارد ریالی از بنیاد مستضعفان شدیم گفت:مقرر شده امسال نیز مبلغ۱۵۰ میلیارد ریال جهت کمک به مددجویان تکاب ،خوی و شاهین دژ از این بنیاد دریافت کنیم.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟