تنها رقیب انگلیسی رولزرویس معرفی شد + فیلم
حجم ویدیو: 11.34M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40

در این خودرو از تکنولوژى Bentley Dynamic Ride استفاده شده است و هدف این بوده تا خودرو بیشتر حالت اسپرت داشته باشد.
 اندازه ى خودرو تغییرى نکرده ولی فاصله ى بین دو محور افزایش یافته  و  وضعیت کابین بهبود یافته است. ظاهر خودرو تغییرات زیادى نداشته است و تنها نکته قابل ‌توجه، استفاده از طراحى مدل مفهومی EXP 10 Speed 6 است در این خودرو بهره ‌گیری از خطوط کشیده ‌تر، نمایی تنومندتر و زیباتر را به کانتیننتال بخشیده است. رینگ ‌ها از نوع ۲۱ اینچی بوده و با نمونه بزرگتر ۲۲ اینچی قابل تعویض هستند.

بنتلى کنتیننتال
سرعت این خودرو در مدت زمان ٣/٦ ثانیه از صفر به ١٠٠ کیلومتر در ساعت مى رسد و بیشترین سرعت آن ٣٣١ کیلومتر در ساعت است.
قدرت موتور با فلایویل دوگانه جدید و جعبه ‌دنده هشت سرعته دو کلاچه خودکار انتقال داده مى شود، در نتیجه شتاب ‌گیری ‌ها و تعویض دنده ‌ها نرم ‌تر انجام مى شوند.آلایندگی منتشر شده از مجموعه فنی به نسبت مدل کنونی ۱۶ درصد کاهش یافته است.
داخل کابین از چرم، چوب و فلز با کیفیت بالا استفاده شده است.

بنتلى کنتیننتالصندلی ‌ها از نوع برقی ۱۲ حالته هستند و روکش چرمی ‌شان طرحی موسوم به نام Diamond in Diamond دارد .
 اگر نمونه استاندارد ۶۵۰ واتی با ۱۰ بلندگو جوابگوى نیاز مشتری نباشد مى ‌تواند گزینه Bang and Olufsen با ۱۵۰۰ وات قدرت و ۱۶ بلندگو یا نمونه ۲۲۰۰ واتی ساخت کمپانی انگلیسی Naim با ۱۸ بلندگو را سفارش دهد.

بنتلى کنتیننتال
نمایشگر خاص بنتلی با نام Bentley Rotating Display یکى از ویژگى هاى خاص داخل کابین این خودرو است. این صفحه ‌نمایش ١٢/٣ اینچی هنگام خاموش بودن خودرو زیر لایه ‌ای از چوب مخفی است، اما به محض فشردن دکمه استارت چرخیده و روبروی چشم قرار خواهد گرفت.
البته حالت سومی هم وجود دارد و آن باز هم صفحه ‌ای چوبی است که سه نشان ‌دهنده آنالوگ دایره‌ ای شکل (زمان‌سنج، دماسنج، قطب نما) را در خود جای داده است.

بنتلى کنتیننتال
سیستم چهار چرخ محرک (AWD) برای دستیابی به هندلینگ بهتر، به جای تقسیم گشتاور به ‌صورت ۴۰/۶۰ درصد جلو/عقب، در حالت عادی تمامی آن را به چرخ ‌های عقب می ‌فرستد و هنگام نیاز محور جلو را هم تغذیه مى کند.
همچنین سیستم Bentley Dynamic Ride با دریافت محرک ‌های الکترونیکی از میله ‌های ضد غلتش هر یک از محورها، موجب کاهش پیچش بدنه و افزایش چسبندگی به سطح مسیر حرکت می‌ شود.

بنتلى کنتیننتال

سیستم ترمزگیری در مقایسه با نمونه ى قبلى دیسک ‌های ترمز حدود ۱۲ میلی‌متر بزرگ ‌تر شده است.
مشتریان مى توانند ۱۷ رنگ بدنه مختلف، ۱۵ نوع کف ‌پوش اتاق، ۱۲ نوع چوب و ۱۵ نوع چرم را انتخاب کنند.
همچنین می ‌توانند با پرداخت هزینه ى بیشتر و انتخاب Mulliner بدون هیچ محدودیتی هرآنچه را که دلشان می ‌خواهد در خودروشان داشته باشند.
قیمت و شرایط فروش این خودروی لوکس به زودی اعلام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 318698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟