امیر «محمدسهرابی» مشاور مقام معظم رهبری در امور ناجا در پنجمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در ستاد ناجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به ویژه شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: این شهدا با نثار خون پاکشان نهال انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کردند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور ناجا خطاب به پیشکسوتان حاضر در همایش تصریح کرد: شما نشان دادید که عاشق نظام و مکتب مقدس اسلام هستید و شما سروران عزیز در شکل گرفتن انقلاب و دوران دفاع مقدس نقشی اساسی داشته‌اید.

امیر سهرابی ادامه داد: ژاندارمری با 40 گردان در جبهه‌ها و در دوران دفاع مقدس حضور فعال داشت و تعداد بالای شهدای ژاندارمری در عرصه دفاع مقدس نماگر فعال بودن این نیرو در آن زمان است.

این مقام ارشد گفت: نیروی انتظامی پیش‌زمینه بسیار ارزشمندی دارد و اگر مجروح، جانباز و شهید تقدیم کرده است، همه آنها به عشق ولایت، خط رهبری، قرآن و اسلام بوده است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور ناجا به رضایت مقام معظم رهبری و سایر فرماندهان و مسئولان از عملکرد ناجا پرداخت و اعلام کرد: رضایت مقام معظم رهبری، تقدیر مراجع تقلید، فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری از عملکرد ناجا، نشان‌دهنده وجود مدیریتی واحد در فرماندهی نیروی انتظامی است.

وی به حوزه مرزبانی پرداخت و خاطرنشان کرد: در حوزه مرزی نیز دستاوردهای مطلوبی را مشاهده کردم که نشان‌دهنده تلاش‌های مجدانه مرزبانان در این جایگاه حساس کشور است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 353205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟