دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار می‌گیرند

به گزارش رکنا، پرویز فتاح در دیدار با دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار کرد: تصمیم گرفتیم به یاد شهدا، یادمان شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان- خاش ساخته شود و اسامی شهدا قید شود تا مردم بدانند که این امنیت به چه قیمتی تامین شده است.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: وارد 41 سالگی انقلاب شده ایم در این دهه پنجم باید رفتارهای نظام اسلامی عالمانه منطقی و علمی تر شود، طبیعی است که در اوایل انقلاب و در طول این 40 سال فراز و نشیب های زیادی رخ داده است.

این مسؤول بیان کرد: باید حتما در دهه پنجم انقلاب از این تجربه 40 ساله استفاده کنیم، خدمت رسانی به مردم و مظلومان باید بیش از پیش در اولویت باشد.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: نهضت خدمت رسانی و رسیدگی به مردم محروم در کشور ما سابقه ارزشمندی دارد، باید زیرساخت خدمات و اقدامات در مناطق محروم مقاوم باشد، بعد از زلزله کرمانشاه، نزدیک به 5 هزار خانه در کرمانشاه ضد زلزله برای مددجویان ساخته شده است.

این مسؤول بیان کرد: امسال برای سیستان و بلوچستان 200 میلیارد تومان وام مددجویی درنظر گرفته شده است، نمی‌توان گفت تمام وام‌ها دقیق به فرد نیازمند می‌رسد اما تلاش کرده ایم دقت و نظارت را بیشتر کنیم، ما در کمیته امداد برای جامعه هدف که گسترده شده و سال آینده هم پیش‌بینی می‌شود افزایش یابد، امسال55 هزار خانواده در بلوچستان به جمعیت کمیته امداد اضافه شده است.

وی گفت: سال آینده مسکن جامعه هدف را حل خواهیم کرد، کار بسیار سختی است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

13971203000366_Test_PhotoN

13971203000406_Test_PhotoN

فتاح با بیان اینکه گروه‌های جهادی دانشجویی هم افزایی خوبی با کمیته امداد دارند، گفت: از شما دانشجویان استمداد می‌خواهیم و انتظار داریم در کنار ما باشید و برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدفمان، طرح و ایده بدهید.

وی گفت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشجویان بی‌بضاعت را شناسایی و به کمیته امداد معرفی کرده تا حمایت لازم از آنان صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟