شب طولانی و فراموش نشدنی برای حاشیه نشینان

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،همیاران از سه هفته پیش با جمع آوری بودجه در فضای مجازی کار برگزاری مراسم «یلدا» را برای کودکان کوره های آجرپزی شمس آباد شروع کردند. طراحی پوستر و کلیپ و توزیع آن در صفحات اجتماعی باعث شد بخشی از نیازهای مراسم انجام شود.

200 تن از کودکان آجرپزی شمس آباد در این مراسم میزبان خانم «ایمانیه، همسر دکتر ظریف وزیر امور خارجه» و « سارا خوئینی ها؛ بازیگر سینما و تلویزیون» بودند. در این مراسم علاوه بر توضیح فعالیت های همیاری، اجرای موسیقی سنتی و مسابقاتی برای نشاط کودکان اجرا شد.

امیرحسین قاسمی مدیر گروه خدمت رسانی همیاری در مورد این مراسم می گوید: «چند هفته ای بود که برای این مراسم تلاش می کردیم. از طراحی پوستر و کلیپ تا جمع کردن هزینه برای برگزاری مراسم که در این مسیر هنرمندانی هم که از اعضای افتخاری همیاری هستند به ما کمک رساندند.»

وی افزود: «همچنین در روز مراسم اعضای همیاری از ظهر درگیر طراحی دکور، آماده سازی میوه ها، باد کردن بادکنک ها و... بودند و همه تلاش مان این بود که یک مراسم خوب برای کودکان برگزار کنیم.»

مدیر موسسه همیاری اضافه کرد: «چند مسابقه و تفریح برای بچه ها فراهم کرده بودیم که به آن بهانه برای بچه ها هدیه هایی بدهیم، که به همت بانیانی اسباب بازی، ساعت و اقلام دیگری را برای هدیه به کودکان تقدیم کردیم.»

قاسمی در پایان گفت: «از امروز خودمان را برای کمپین شب عید کودکان آماده می کنیم. ما شب عید کمپین پا به پا لبخند را هر سال برگزار می کنیم که برای کودکان محروم، شمس آباد، چند روستا در سیستان و بلوچستان و چند روستا در کردستان کفش و البسه فراهم می کنیم»

13

کدخبر: 527462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟