جهانپور: رسانه های معاند مانع ورود کیت تشخیص کرونا به ایران شدند / خروج تمام دنیا از قرنطینه / تاثیر واﮐﺴﻦ 
"ب ث ژ " بر کرونا

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، کیانوش جهانپور در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به نکاتی اشاره داشت که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

1)بهورزان مراقبین سلامت و خانواده بهداشت کشور ، بار اصلی مقابله با کرونا را بر عهده دارند.

2) تمام دنیا از قرنطینه بیرون آمده اند. در این شرایط امکان دارد فاصله گذاری استاندارد رعایت نشود همه باید ماسک بزنند و از موادضدعفونی کننده استفاده کنند. رفت و آمدهای ضروری گریزناپذیر است ولی مدارس و دانشگاهها و مشاغل آموزشی تعطیل هستند که 20میلیون نفر می شوند. این تعطیلی برای این است که میزان تردد شهری کمتر شود ،قطعا خروج این افراد از خانه درست نیست و نباید باشد. دقت مردم در بهداشت فردی باید بیشتر از گذشته شود.

3) وقتی در کشوری 11درصد موارد شناسایی شده فوت کرده اند نشان می دهد که موارد ابتلا چندین برابر است. ابعاد فاجعه در اروپا و آمریکا به قدری بزرگ است که موارد شناسایی نسبت به کل موارد کم است و سهم مرگ و میر در این کشورها درصد بیشتری دارد. کشورهایی که واکسن ب س ژ زده اند (مانند ایران) رابطه ای بین بیماری زایی کرونا و عواقب آن وجود دارد. از سال 1986 به بعد تمام کودکان ب س ژ زده اند و توفیق اجباری شامل حال ما شده در حالی که ایتالیا و بریتانیا چنین کاری نکرده است. ضمن آن که آزادی نسخه نویسی در ایران نیز بسیار مهم است. داروی سرپایی در ایران حتی شهرهای کوچک وجود دارد. پروتکل های پزشکان تاثیر نسبی داشته و موجب شده که اقدامات زودهنگام موجب خوش عاقبت شدن کوئید19 در افراد مختلف شود. بیماران ای سی یو ما اگر در آمریکا یا اروپا بودند تاکنون فوت کرده بودند.

4) سن ابتلا میانگین کرونایی ها در ایران 59 سال و فوت 69 سال بوده است . این اطلاعات به صورت هفتگی به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه می شود.

5)امروز رسانه های معاند جزو عوامل سرویس های بیگانه هستند و نقش پادوی رسانه ای رای برای آنها بازی می کند. بنابراین انها فقط شبه رسانه هستند. یکی از بنیادهای ستاد فرمان اجرایی امام (ره) 500 هزار کیت تشخیص سفارش داده بود که بعد از خواندن گزارش این رسانه ها مطمئن بودم که برای محموله سفارش داده شده نقشه کشیده اند. کمااینکه بعد از آنکه مستندات را رسانه ای کردند سوئیفت با قوانین تحریمی ریجکت شد. سوال اینجاست که اگر دارو تحریم نیست پس چرا این سوئیفت ریجکت شد؟ اگر دارو تحریم است پس این شویی که برگزار کرده اند چیست؟ مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ابتدای شیوع کرونا در کنار وزارت بهداشت بوده است

در یک کارخانه که ظرف یک ماه تاسیس شد 4میلیون تولید ماسک داریم. روز قبل از طغیان کرونا 10درصد آن هم تولید نداشتیم. سه نفر در رسانه وابسته به سرویس های امنیتی کشورهای دیگر معرفی کردند که یکی از آنها سه سال است در سازمان غذا و دارو هیچ سمتی ندارد. چرا در راستای اهداف ایالات متحده و تحریم کننده های ایران ایستاده اید؟ تست کیت جز این معنا ندارد که برای مردم در شرقی ترین و غربی ترین و جنوبی ترین نقطه کشور با کمبود کیت ها روبرو خواهیم بود. ایالات متحده امریکا دارو را تحریم کرده است و نتوانستند با تبلیغات رسانه ای آن را لاپوشانی کند.

6) وزارت بهداشت ناظر بر عملکرد فرد به فرد افراد نیست، نمی توانیم نگاه کنیم که چه کسی به کدام اصطبل می رود و ادار شتر یا گاو می خورد یا نمی خورد. ممکن است افراد رژیم های مختلف بگیرند. شتری که در کلیپ هست عربی نیست و اگر می خواهند به روایات استناد کنند بدانند که خواص این دو شتر با هم متفاوت است. افراد مشکلات شخصیتی و رفتاری و روانی مختلف دارند که به شکل های مختلف نمود پیدا می کند. علم طب تجربی است و تک تک گزاره های آن قابل ویرایش و اصلاح است. وقتی منسوب به منبع مقدس می شود برای این است که نتوانند آن را آزمایش کنند.

7) بیمار کرونایی مانند هر بیمار دیگر باید برگه پنومونی آن روی پرونده باشد. چه کسی می تواند به پزشک اجبار کند که گواهی فوت را تغییر دهد؟ پزشک 8بار گواهی فوت را امضا و مهر می کند. اگر کسی در گواهی فوت چیز دیگری بنویسد مسئولیت آن بر عهده خودش است. کسی که علت فوت را کرونا نوشته است باید در موردش صحبت کند. گواهی فوت وقتی صادر می شود آنچه را تشخیص و قطعیت پیدا کرده است باید دقیق نوشته شود. صدور گواهی خلاف، جزو موارد تخلف است. اگر تشخیص کامل در خصوص علت اصلی مرگ صورت نگیرد، جسد به پزشکی قانونی می رود. اگر کسی مدعی است گواهی خلاف صادر کرده است باید پاسخگوی آن باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟