برقراری آب پایدار در شهرکرد/قطعی‌ آب شب گذشته در شهرکرد ناشی از شکستگی لوله‌ها بود

به گزارش رکنا ،  روز گذشته به دنبال باز شدن دریچه‌های سد زاینده‌رود برای استفاده کشاورزان اصفهانی در پایین دست آب رودخانه گِل‌آلود شد.

از این رو گفته شد ۳ طرح پدافندی تأمین آب شهرکرد از رودخانه زاینده‌رود دچار مشکل شده و ۲ طرح از مدار آرسانی خارج شده است.

به دنبال این موضوع ظهر روز گذشته خبرنگار فارس در تماسی با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری صحت و سقم خبر را جویا شد.

فردوس کریمی در این باره گفت: هم‌اکنون طرح فدک در حال آبگیری است و کدورت ندارد، تصفیه‌خانه سامان نیز فعال است و کدورت به حدی نیست که قابل تصفیه نباشد و پروژه عمان سامانی تا ساعاتی دیگر وارد مدار می‌شود.

اما روز گذشته چندین مورد قطعی و گل‌آلودشدن آب در شهرکرد به این خبرگزاری گزارش شد به طوری که ناقض صحبت‌های مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

احمدرضا محمدی در این باره گفت: قطعی ناشی از کمبود آب در سطح شهر نداریم و اگر به صورت موردی قطعی‌هایی بوده ناشی از شکستگی لوله بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر قطعی آب در سطح شهر وجود دارد ناشی از شکستگی لوله است که به صورت موقت ایجاد شده و سبب قطعی آب در یک یا ۲ کوچه شده است.

منبع : فارس

کدخبر: 818577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟