تشکیل تیم ویژه امداد برای مسمومیت دانش آموزان دختر/ عاملان پول گرفتند خرابکاری کنند/مدارس دخترانه مجازی نخواهد شد + صوت
حجم ویدیو: 30.07M | مدت زمان ویدیو: 00:03:10

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، در چند ماه گذشته، روزانه و سریالی با مسمومیت دانش آموزان دختر در استان های مختلف کشور مواجه بودیم. تاکنون نزدیک به هزار دانش آموز در تهران، اردبیل، قم ، بروجرد... در ساعات حضور در مدرسه دچار مسمومیت های مشکوک شده اند. مسمومیت هایی که پای اورژانس را برای مداوای آنها و انتقال به بیمارستان به مدارس باز کرده است.

در ادامه بر روی پرونده مسمومیت های سریالی دانش آموزان دختر ایران ، دستور رئیس کل دادگستری کشور، وزیر بهداشت، وزیر آموزش و پرورش ، ورود نیروهای امنیتی فراجا و دستگاه های دیگر وجود دارد. 

امروز خبرگزاری فارس در حالی از دستگیری سه متهم در این پرونده در روزگذشته خبر داده است که امروز با مسمومیت سریالی مدارس دخترانه تهران مواجه شده ایم.

امروز دهم اسفندماه 1401 مسمومیت های سریالی در مدارس دخترانه کشور به مسمومیت های سریالی در خود تهران تبدیل شد و از صبح تا ظهر امروز چهار مدرسه در چهار نقطه کشور درگیر مسمومیت شدند.

مدارس دخترانه کشور تحت هیچ شرایط مجازی نمی شود

سید رمضان محسن پور دکتر محسن پور،پزشک نماینده وزیر آموزش و پرورش در رسیدگی به پرونده مسمومیت دختران دانش آموز در گفتگو با رکنا با تاکید بر اینکه مسمومیت ها در مدارس خللی در  آموزش دختران دانش آموز  کشور ایجاد نخواهد کرد گفت:تحت هیچ شرایط مدارس دخترانه کشور را مجازی نمی کنیم.

نشست ویژه دو وزیر با نیروهای امنیتی در خصوص مسمومیت دختران دانش آموز

دکتر رمضان محسن پور با اعلام اینکه روز گذشته نشست ویژه در خصوص بررسی مسمومیت های سریالی دختران دانش آموز در کمیسیون تلفیق با حضور وزیر بهداشت ، وزیر آموزش و پرورش و نیروهای امنیتی و وزارت اطلاعات برگزار شد بیان کرد: عاملان مسمومیت دانش آموزان دختر کشور ،آرام نمی گیرند .پول گرفته اند که ما را درگیر کنند و از سوی دیگر ایجاد وحشت و آشوب کنند ولی ما نگران دلواپسی خانواده ها هستیم و سعی می کنیم فضای را مدیریت کنیم. تیم ویژه نجات برای شرایط بحرانی تر دانش آموزان تشکیل شده است.

 

کدخبر: 873828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟