آقای وزیر آموزش و پرورش معلمان قراردادی 6 ماه است حقوق دریافت نکردند/ این معلمان بیمه هم نشده اند !

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، این روزها وزارتخانه عریض و طویل آموزش و پرورش ، درگیرهای زیادی دارد که به نظر می رسد تمامی هم ندارند. از کامل پرداخت نشدن  حقوق اسفند معلمان گرفته تا 6 ماه تعویق در پرداخت حقوق معلمان قراردادی!

یک معلم قراردادی که در اسلامشهر تدریس می کند به رکنا می گوید: نیروهای قرارداد کار معین آموزش و پرورش، که سال گذشته جزء نیروهای خرید خدماتی بودند، امسال شرایط کاریشان تغییر یافته به قرارداد کار معین مبدل شده است. ابتدای سال، ما را مجبور کردند که حتما دو شیفت کاری برداریم و اگر با این موضوع مخالفت می کردیم، راه خروج را به ما نشان می دادند! 

این معلم تاکید می کند: از ابتدای مهر 1401 تا امروز که 14 فروردین 1402 است، یک ریال هم به حساب ما نیروهای قراردادی واریز نشده است. بیستم اسفند از اداره کل به ما گفتند که برای واریز حقوق، شماره حساب بدهیم و چند روز بعد هم از ما خواستند فرم بیمه را پر کنیم. بعد از 6 ماه کار به عنوان نیروی قراردادی، نه حقوق گرفته ایم و نه بیمه شده ایم!

این در حالی است که یوسف نوری ، وزیر آموزش و پرورش نیز در تاریخ 11 فروردین 1402 گفت: «افراد مقصر در مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه شناسایی شده‌اند و برخورد قانونی انجام خواهد شد.»

کدخبر: 881723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟