چهارمین درمانگاه موسسه خیریه کهریزک هفته آینده به بهره برداری می رسد/ کهریزک محلی برای زندگی کردن است نه زنده ماندن

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، حمید قبادی دانا ظهر امروز در نشست خبری پنجاه سالگی موسسه خیریه کهریزک با اشاره به اقدامات این موسسه در سالهای اخیر، اظهار داشت: اکنون بعد از نیم قرن فعالیت بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ کارمند در واحد های مختلف مجموعه کهریزک در چندین مرکز کشور در حال ارایه خدمات رسانی به توانخواهان هستند

وی افزود: چهارمین درمانگاه موسسه خیریه کهریزک در منطقه کمال شهر استان البرز در طی هفته گرامیداشت جشنواره پنجاه سالگی خیریه کهریزک افتتاح خواهد شد.

مدیر عامل موسسه کهریزک بیان داشت: برنامه های هفته گرامیداشت ۵۰ سالگی از شنبه ۱۶ اردیبهشت آغاز می شود و در تمامی روزهای هفته برنامه های متنوعی هم برای مددجویان و هم برای ارایه گزارشاتی از عملکرد ۵۰ ساله مجموعه برای مردم ارایه خواهیم داد.

قبادی دانا تاکید کرد: دو فیلم مستند توسط شبکه مستند از عملکرد مجموعه کهریزک در طی ۵۰ سال اخیر تهیه شد و این باعث شد تا مردم استقبال خوبی از فعالیت های ما داشته باشند

وی ادامه داد: ما با دو فرهنگ در دنیا در خصوص نگهداری از معلولان مواجه هستیم که فرهنگ انجام کار خیر و فرهنگ حل مساله را شامل می شود که فرهنگ نخست در سنت ما وجود دارد اما افزایش مهارت ها را ما در این مجموعه توانستیم به صورت کاملا موفق اجرایی کنیم و مکمل شدن این دو توانسته به مجموعه ما کمک کند تا خدمات بهتری را به افراد مددجو ارایه دهد.

مدیر عامل موسسه کهریزک اضافه کرد: اولین راهبرد ما ارایه متدهای آموزشی در تمامی شئونات زندگی است که از شاد زیستن تا تعاملات اجتماعی را شامل می شود و خیلی از افرادی که در برنامه های ما هستند زندگی و حال خوبی دارند و همچنین شفافیت عملکرد ما نیز یکی از مولفه های اصلی عملکرد ما است که به این مساله افتخار می کنیم و این باعث افزایش اعتماد عمومی به این مجموعه شده است.

قبادی دانا یادآور شد: مجموعه کهریزک از هیچ کمک دولتی بهره نمی برد و تمامی موفقیت های خود در ۵۰ سال اخیر را کاملا مدیون اعتماد مردم به این مجموعه است که اکنون در ۳۰ هکتار در عرصه به نیازمندان خدمات لازم را ارائه می دهد.

وی عنوان کرد: شعار ما برای دوره جدید از مردم برای مردم است و کهریزک محلی برای زندگی کردن است نه زنده ماندن و سرانه های تعریف شده ای را برای مددجویان از جمله سرانه درمان، مشاوره، ورزشی و اوقات فراغت را برای توان خواهان کهریزک در نظر خواهیم گرفت.

مدیر عامل موسسه کهریزک با اشاره به خدمات مراکز مختلف این مجموعه و خدمات ارایه شده در آنها، بیان کرد: در بیمارستان جواد الایمه روزانه به صورت خیریه بالغ بر ۱۴۰۰ خدمت از جمله ۱۵ عمل جراحی خیریه به مددجویان ارایه می شود.

 

کدخبر: 889137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مسعود لاهوت دبیر گروه : آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟