توانبخشی جمعیت هلال احمر پیشرو در تحقق شعار سال

فعالیت مستمر و هدفمند جمعیت هلال احمر در دوران مدیریت دکترکولیوند در حوزه تولید دارو،تامین تجهیزات پزشکی؛امدادرسانی، نوسازی تجهیزات امدادی، رسیدگی و توجه به وضعت استخدامی و معیشتی امدادگران و کارکنان ، همچنین بهره مندی از دیپلماسی سلامت برای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر در بعد بین المللی، جذب و حفظ داوطلبان، گسترش فعالیت های حوزه جوانان و توجه بسزا به نقش رسانه ها در انعکاس خدمات این نهاد مردمی نشان از علم،ایمان و کارآمدی نیروهای مدیریتی و صف این نهاد خدوم دارد.

در ماههای گذشته جمعیت هلال احمر کشورمان موفق شد ،با بهره گیری از توان بالای جامعه دانشگاهی و فن سالار خدمات ارزنده ای را با توکل به خدای متعال ارائه دهد. در مجموع جمعیت هلال احمر در حوزه های علمی و فناوری و بخصوص علوم نوین پزشکی ، تولیدات دارو و تجهیزات پزشکی و تامین داروهای خاص نیازمندان و حوزه توانبخشی  موفقیت های خوبی را طی ماههای گذشته کسب کند. که البته مطلوب است همین مسیر را با قدرت و با تکیه بر ارزش های اسلامی و علمی و با ظرفیت کامل داشته و توان خود را فزونی بخشد.یکی از اقدامات موثر و قابل توجه مدیریت کلان هلال احمر حضور دکتر پیمان نامدار بعنوان فردی دانشگاهی و خردگرا  به عنوان معاون بهداشت،درمان و توانبخشی  این نهاد مردمی بوده است، دکتر کولیوند ریاست جمعیت هلال احمر با آسیب شناسی به موقع نسبت به نقصان ها و کاستی های  گذشته در معاونت بهداشت،دردمان و توانبخشی  با انتصاب یک مدیر پرکار ، میدانی و علمی در حقیقت حسن توجه خود نسبت به  اهمیت حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و توقع احسنت و مرقوم خود را برای تقویت جایگاه آن را به نمایش گذاشت.

معاون بهداشت،درمان و توانبخشی هلال احمر نیز از بدو ورود به این  مجموعه درمانی  با تشکیل کارگروه های مختلف برای آسیب شناسی ،برنامه ها و تدابیر خود را برای برطرف سازی ضعف های گذشته طراحی نمود. تاکنون نیز اقدامات بسیار مهمی در راستای گسترش خدمات درمانی و توانبخشی در سرتاسر کشور برای اقشار کم برخوردار صورت گرفته است که در بازه های زمانی دیگر به آن به طور مبسوط و مبذول اشاره خواهیم کرد

معاونت بهداشت،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر   چشم انداز خود را برای تحول اساسی در این  مجموعه  طراحی و تدوین کرده است که از آن به عنوان نظام کارآمدی و کارآموزی نیز یاد می شود. مقام معظم رهبری با نگاه نافذ و عالمانه خودشان سال 1402 را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند  تاکید رهبری انقلاب به رشد تولید در این سال  حرکت شتابان در پیشبرد اهداف اقتصادی و برداشتن گام های استوار و پر کردن خلاء های اقتصادی با کمک ملت و دولت در حقیقت ریل گذاری شده است. این معانت نیز با افزایش تولید و ارتقای کیفی محصولات توانبخشی ارزان برای اقشار کم برخوردار با همکاری شرکت های دانش بنیان در مسیر تحقق شعار سال  ؛پیشرو و در خط مقدم قرار دارد.

 

 

کدخبر: 909367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟