ایستگاه های متروی شهر زیبا، شهران و شهدای کن به زودی افتتاح می شوند

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، مهندس عباس فتحعلی‌پور مجری خط ۶ متروی تهران در مورد آخرین وضعیت روند تکمیل ایستگاه های قطعه شمالی این خط گفت: ایستگاههای آیت ا... کاشانی، شهر زیبا، شهران ، کوهسار و شهدای کن ۵ ایستگاه باقی‌مانده از بخش شمالی خط ۶ به شمار می‌آیند که اقدامات ساختمانی آنها پیشرفت قابل توجهی داشته و در حال حاضر پیگیر تکمیل عملیات تجهیزاتی هستیم تا بتوانیم ایستگاه‌های مذکور را در اسرع وقت تقدیم شهروندان کنیم.

مجری خط ۶ مترو در ادامه میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی ۳ ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهدای کن را فراتر از ۹۷ درصد عنوان کرد و افزود: در مورد اقدامات تجهیزاتی ایستگاههای فوق الذکر که در اولویت بهره‌برداری قرار دارند، پیشرفت میانگین ۵۷ درصد را شاهد هستیم و امیدواریم با تأمین به موقع منابع مالی، بتوانیم هرچه سریعتر پرونده ایستگاههای باقی مانده خط ۶ مترو را ببندیم.

بنا براعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، خط ۶ متروی تهران در بخش جنوبی خود، پروژه‌های توسعه‌ای را نیز در حال اجرا دارد که حفاری قسمت نخست به طول تقریبی ۶۵۰۰ متر به اتمام رسیده و بخش دوم آن که ۳۵۰۰ متر را شامل‌ شده و تا ایستگاه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و خط یک مترو امتداد می یابد، پیشرفت ۷۵ درصدی داشته است.

کدخبر: 913752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟