افتتاح ۵۰ مدرسه در اصفهان

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، محمدرضا ابراهیمی، با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش آموزان اصفهانی، اظهار کرد: این امر مایه مباهات است و این افتخار را به همه مردم استان اصفهان تبریک می‌گویم. امسال چهار نفر از دانش‌آموزان استان به رتبه‌های برتر کشور نظیر رتبه‌های اول و پنجم علوم‌تجربی، رتبه دوم زبان و چهارم گروه هنر دست یافتند.

وی باتوجه به شیوه جدید کنکور، افزود: تأثیر معدل ۴۰ درصدی امسال و ۵۰ درصدی سال آینده و ۶۰ درصدی پس از آن، ما را به عدالت آموزشی نزدیک می‌کند که اثرات خود را در کنکور هم‌نشان داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی توجه ویژه به متون درسی خود داشته باشند که اصل سوالات امتحانی و کنکور از کتاب‌های مصوب وزارت آموزش و پرورش خواهد بود که به‌عنوان محور قرار گرفته است، گفت: اجلاس سراسری مدیران آموزش سراسر کشور را به‌صورت ترکیبی، حضوری در مراکز استان‌ها و مجازی با کشور، داشتیم که هم‌اندیشی و هم‌افزایی خوبی صورت گرفت که ده محور ویژه برای کیفیت‌بخشی تربیتی و آموزشی موردبحث قرارداشت.

وی در ادامه به برنامه‌های آموزش و پرورش استان اصفهان در هفته دولت اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری در زمینه سخت‌افزاری باتوجه‌به اینکه تعدادی از مدارس در استان اصفهان از رده‌ خارج شده‌اند، ۵۰ مدرسه در قالب ۲۰۰ کلاس در هفته دولت افتتاح خواهیم داشت که به مدار استفاده شهروندان و دانش‌آموزان اضافه خواهد شد.

کدخبر: 921721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟