از این راه ها می توانید در جشن عاطفه ها مشارکت کنید + جزئیات

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، برگزاری جشن عاطفه ها در سال جاری که از ۱۵ مردادماه شروع شده و به مدت دو ماه ادامه دارد، به دلیل تقارن با ماه محرم و صفر کمی متفاوت شد. حبیب الله آسوده، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد توضیح داد که این تقارن مناسبتی سبب شد از پویش احسان حسینی برای جذب بیشتر مشارکت‌های مردمی کمک بگیریم.

امسال صدقات سفری که در استان‌های مرزی همچون کرمانشاه، خسروی و خوزستان جمع‌آوری شده، برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند استان‌های مرزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عبارتی صدقه اربعین، صرف کمک به دانش‌آموزان نیازمند خواهد شد.

البته به گفته آسوده، با هم‌افزایی رئیس کمیته امداد، به میزان ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد صدقه و هدایای زائران و خیران، به این اعتبار افزوده خواهد شد که از آن برای تامین لوازم‌التحریر استفاده می‌شود.

پایگاه‌های فیزیکی برای جمع‌آوری کمک‌های خیران نیز هفته اول و دوم مهرماه به صورت نمادین در مدارس و هفته اول مهر در محل برگزاری نماز جمعه برپا خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همچنین روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ و یا از طریق کد دستوری #۱۲* یا #۸۸۷۷* اعلام کرده است.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران نیز با بیان اینکه پویش شور عاطفه‌ها با شعار «آینده ساز باشیم» به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود، به آغاز این پویش از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر ماه اشاره کرد و افزود: بر این اساس مردم نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸، تماس با شماره تلفن گویای ۰۲۱۷۳۵۵ و درج عدد ۱۶ و همچنین از طریق QR کد در پویش شور عاطفه‌های امسال مشارکت کنند.

پرپنچی با دعوت از مردم برای پیوستن به پویش ملی شور عاطفه ها، تصریح کرد: علاوه بر روش‌های الکترونیکی، دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان تهران و مراکز نیکوکاری از مکان‌هایی هستند که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده مراسم شور عاطفه‌ها هفته آخر شهریور ماه در معابر شهری، ۳۱ شهریور در مصلی‌های نماز جمعه و چهارم مهر ماه در مدارس برگزار خواهد شد.

کدخبر: 928452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟