حسین انتظامی: «خالص سازان» با گفت و گو کردن مخالفت می کنند چراکه طرفدار دو قطبی شدن هستند + فیلم

به گزارش رکنا، حسین انتظامی ، معاون اسبق مطبوعاتی و سینمایی وزارت ارشاد در گفت و گوی تلویزیونی شبکه یک سیما، در خصوص اینکه برخی از مسئولان فقط از «گفت و گو»، حرف می زنند و به آن عمل نمی کنند، گفت: گفت و گو آدابی دارد که یکی از آنها، شرایط برابر است. اینطور نیست که یک نفر حریم امنیتی داشته باشد و برای دیگری بلافاصله پرونده امنیتی درست شود. نکته دیگر این است که «گفت» در برابر «شنود» است. این مهم، حلال بسیاری از مشکلات است و صدا و سیما می تواند پیشرو در این خصوص باشد. 

وی در بخش دیگری از این گفت و گوی تلویزیونی گفت: حتما این را شنیده اید که می گویند صدا و سیما در ایام انتخابات با خانم های کم حجاب مصاحبه می کند ولی بقیه ایام آنها را نمی بیند. اینکه من می گویم بسیاری از مسائل با گفت و گو حل می شود به این دلیل است که خالص سازان خیلی با آن مخالفت می کنند به چراکه طرفدار دو قطبی شدن هستند. در گفت و گو، طرفین احساس می کنند آنچنان که در تبلیغات می دیدند، نسبت به یکدیگر نفرت ندارند و می توانند به دیدگاه های مشترک برسند. با گفت و گو، بسیاری از خشونت ها و مشکلات حل می شود و در نهایت به یک نتیجه جامع می رسیم.

حسین انتظامی در ادامه تاکید کرد: ملت یک طیف هستند و رسانه هم اگر می خواهد یک نماینده خوب برای مردم باشد باید تمام طیف ها را ببیند.

کدخبر: 928582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟