۳۰۰ خانواده در سیلاب آستارا اسکان اضطراری داده شدند

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر - گیلان؛ هادی سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در جلسه مدیریت بحران این استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات هلال احمر در سیل آستارا ، اظهار کرد: از زمان اعلام وقوع سیلاب در آستارا، تیم های عملیاتی از هلال احمر استان گیلان به منطقه اعزام شدند.
وی ادامه داد: پس از ارزیابی اولیه و شدت حادثه، تیم های پشتیبان از سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز به منطقه سیل زده اعزام شدند.
سلیمی تصریح کرد: در سیل اخیر آستارا، با هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات بهتر به هموطنان، در اولین گام ۹ منطقه طراحی و عملیات‌های امداد و نجات و توزیع اقلام امدادی در این مناطق انجام شد.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۳۹۳ بسته غذایی و ۲۱۶۸ تخته پتو و دیگر اقلام امدادی بین مردم گرفتار و نیازمند در سیلاب توزیع شده است.
سلیمی‌به اسکان اضطراری خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: در سیل اخیر یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر، شناسایی خانواده‌های نیازمند اسکان اضطراری بود که در مجموع ۳۰۰ خانوار، اسکان داده شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اضافه کرد: این خانواده‌ها در فضاهای عمومی از جمله مساجد و تکایا اسکان یافته و اقلام مورد نیاز بین آن‌ها توزیع شد.

کدخبر: 930773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟