جشن عاطفه ها با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، حبیب‌اله آسوده با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهارکرد: یکی از اتفاقات خوب امسال این بود که نذوراتی که زائران اربعین در استان‌های مرزی از جمله ایلام، کرمانشاه، خوزستان و سایر استان ها جمع‌آوری شد برای تامین لوازم التحریر دانش‌آموزان نیازمند همان استان مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر این مشارکت‌های جذب شده برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در مرزها صرف شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: از سوی دیگر با توجه به اینکه در سال جاری برگزاری جشن عاطفه‌ها مقارن با ماه‌های محرم و صفر و بیشتر رویکردها بر طرح‌های اطعام و احسان حسینی متمرکز بود، کمیته امداد اکنون بنا دارد این جشن را تا ۱۷ ربیع‌الاول ادامه دهد و مردم بتوانند در این زمینه کمک موثرتری برای دانش‌آموزان نیازمند انجام دهند.

آسوده افزود: البته تاکنون میزان جذب مشارکت‌ها و کمک‌های خیران نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۲۵ درصدی همراه بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در پایان روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها را اعلام کرد و گفت: خیران می‌توانند مشارکت‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ واریز و یا از طریق کد دستوری #۱۲* یا #۸۸۷۷* پرداخت کنند.

کدخبر: 931787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟